by amanda

| Natur


Jag trodde jag skulle vara helt ensam på landet men icke sa nicke. Pappa hälsade på, när han åkt igen kollade jag lite på Gossip girl. Någon timme senare kom syster, Matte och Linus. De drog efter de fixat sig, men jag slipper i allafall sova ensam. Jag sitter och kollar på Gossip girl fortfarande. Har börjat om på säsong 1 :)

Imorgon ska jag jobba hur som helst. Börjar 12 imorgon också, så kommer nog inte blogga innan jag åker hemifrån. Men slutar vid 4 så får väl se vad som händer då. Jag bloggar när jag får tid. Puss på er !

sv:okej kommer inte ihåg vad jag skrev xd:D

gördu?:)

Svarar på kommentarer du då? ;)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

tur att jag har rätt om nånting ;D

Jessica

Hihi, okeej :D ändå längre än mig ;)

Ragna =)

Fin bild. Härlig färg på blomman :)

N A T H A L I E

Ja det är ju så! :)

C ♥

- Jag också fast var mest trött men kunde inte sova haha :/ idioter...

Jag hade läst din blogg ett antal gånger och så där :3

Utanför Slite :)

Jessica

Nää, det är sant :)

Ragna =)

sv; Varsegod :)

E M M A♥

fin blogg och fina bilder :)

Johanna

Svar : Okej najs :D

C ♥

- Det vore kul att prata med dig utanför bloggen, är det okej om jag snackar med dig på fb? XD

sofia

varse! :D

SOPHIE'

- nää tror inte det.. för nu totalignorerar han mig och vill inte prata.. usch fyfan, aja får väl se sen om några dagar hur de blir.. <3

sanashaba'

sv; haha, skitsnyggt ju!(:

okej :D

Cecilia ♥

Sv; Hehe jo jag vet, jag har inte missat det eftersom att det är några som sagt det ;)



Nu går det att kommentera iallafall :D ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mitt objektiv och klänning :D

N A T H A L I E

Tack så mycket :)

sandra

allt bra idag? :)

Elinn

okey mysigt, jag tänkte ta och gå en liten promenad med vovven snart :)

allt bra?

sv: okej , va heter hennes blogg då?:D

okej , väntar på att sally ska komma:)

Cajsa

god morgon cooling! allt bra?

Anonym

sv; :).

Ida Vinsa ♥

- Allt bra denna tisdag ? :)

Anonym

- den är riktigt fin! älskar armarna på den :)

Johanna

Vill du tävla om att bli veckans blogg?

Läs mer här:

http://mlajg.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html#comment



Tack!<3

SAGA

Godmorgon :)

bella

följ gärna min blogg sötnos :)

Nathalie

anmäl dig gärna till dagens länk:D utser vinnare imorgon<3

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavling-1.html#comment

Anonym

Dagens länkar är nu uppe, vann du inte? Anmäl dig igen! Vann du? Anmäl dig igen!

http://fashiontwisted.com/2011/june/dagens-lankar-ny-tavling-7.html#comment

För större chans att vinna, skicka fler kommentarer. Ha en underbar dag!!

johannahtuolja

hoppas du får en fin tisdag! :)

Foton av emma

Hej!

Hoppas du hade en trevlig midsommar helg!:)

Kram

mathilda

Vill önska dig en kanonbra dag:D

M E R E I

- fin bild :)!

ronja

sv: tack :)

fin bild!

Jossan

Härlig bild!



sv.Jasså? :o Jo idag och igår har det varit jättesoligt och varmt här med.

Man smälter ju nästan -.- Hehe..

-Cajsa (Fotoblogg)

TACK du :)



Snälla rösta igen din röst betyder, för vill jätte gärna hamna på topp 1 och det är inte alls långt kvar. Så din röst gör nytta kan jag lova dig :) TACK snälla i så fall. Man kan rösta varje dag om man känner för det. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53



Förlåt för sent svar förresten :)

Modern Fierce Clothing

Kolla gärna in min bloppis & se om du hittar något du gillar!



checka in! =)

Amanda

Jo det är bara bra :)

Amanda

Men så fin blomma, den hade en underbar färg ! Tycker om att det är vattendroppar på den också, riktigt fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: