by amanda

| Natur

Ikväll har det hänt.. ingenting! Jag är såå uttråkad. Har bara suttit framför datorn och kollat på Gossip girl. Umgåtts lite med mamma och mormor, ätit jordgubbar och svarat på komentarer. Alla i huset sover så jag tänkte göra samma sak. Åtminstonde försöka, meningslöst att sitta här och göra ingenting. Fast nu när jag tänker efter ska jag se ett avsnitt till. De är ju bara 45 min.. Imorgon börjar jag jobba klockan 12. Mamma skjussar mig till pappas landställe och därefter tar jag moppen. Hörs imorgon någon gång när jag slutat. Puss&Kram
Jessica

Jorå :D

Tack! Din bild med :)

Cajsa

god morgon sötnos!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis :D!

Hannah - Foto

- ingte, sj?

Anonym

- jag förstår det! :)

Anonym

Dagens länkar är nu uppe, vann du inte? Anmäl dig igen! Vann du? Anmäl dig igen!

http://fashiontwisted.com/2011/june/dagens-lankar-ny-tavling-6.html#comment

För större chans att vinna, skicka fler kommentarer. Ha en underbar dag!!

dreamsandthoughts ☆

allt bra ? :)

Sveriges nya fan-blogg

Fin blogg :)

kolla gärna in min blogg där jag skriver om Ulrik Munther.

Anonym

Sv; Tacktack :D

Sophie' PH♥TO

- yes, haft en bra midsommar? :) <3

rebecka.blogg.se

sv; tack :)



vad gör du idag? :)

Jessica

Jag är 159 cm ;)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nu minns jag tyvärr ej vad hon hette ;D hahah och om jag kom ihåg det hade det vart dumt att säga, men om jag hittar hennes blogg igen så.. kanske ;D

rebecka.blogg.se

sv; okej härligt :D jag har tänkt gå ut och sola ett tag nu jag också, men det blir inte av haha :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jasså, tar du vara på solen idag då ? :D

Sophie' PH♥TO

- härligt, ja min midsommar va underbar :) <3

Sophie' PH♥TO

- haha ja de kan man ju verkligen säga att det gjorde ;) <3

rebecka.blogg.se

sv; haha, håller med, det är faktiskt riktigt jobbigt :o (a) aha, jag har som tur är grymt lätt för att bli brun ändå så jag behöver bara ligga en stund i solen (a)

Maria - med bebis i magen ☆

så härlig bild :)

JENNIFER ♥

Hej, sötis, fråga gärna nått på min frågestund ! <3

Anonym

- oekj, vad för låt?

Sophie' PH♥TO

- visst ;)

haha öhm.. när vi satt med hans syster och hennes kille så stod jag framför hans syster då för att alla skulle få plats, de va lite trångt och bänken va redan full för Adde, Chrille, Addes syrra och hennes pojkvän satt på den så jag och Sara fick stå.. sen så vinkade att till mig och jag trodde han ville ha sin jacka så jag sträckte fram hela jackan och då sa han "men kom hela du" så satte jag mig i hans knä AAAW :D och då sen så presenterade han mig som hans nya flickvän inför hans syster och hennes pojkvän då, och då blev jag alldeles glad, sen så pussade han mig inför dom och ah ;) sen så gick vi in och han ville dansa tryckare med mig, men hahah det var bara bugglåtar så ville han dansa de, men jag kunde inte, fast vi dansa pyttelite xD sen när vi kom hem så la vi oss i tvrummet med Sara och Chrille, sen gick vi och duscha (a) hahaha men ah sen så sov vi osv xD :) <3

Anonym

- okej.

rebecka.blogg.se

sv; okej, det är inte roligt ju :o men har du provat någon typ sololja eller något, eller bränner du dig bara då? :/ :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sitter inne och njuter av solen utanför :D

Anonym

- har videobloggat.

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

tråkigt ;D

Anonym

Kul att du är med och tävlar i dagens länkar, hör av mig när jag länkat tre pers. Hur är vädret hos dig idag? ♥

SAGA

Fin bild :D

rebecka.blogg.se

sv; haha, då borde du nog inte testa heller :) bättre att köra med solkräm då :D

SAGA

Sv; Det var så lite så ;)

SAGA

Sv; Det blir nog kompisar som vanligt, självdå? :)

Hihi :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

att jag lever ett liv där killarna centreras? haha"pojkfixerad" :D

Cecilia ♥

Sv; Tydligen inte?! :O

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

MYS! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: