by amanda

| Vardag

Ansiktsbehandlingen var riktigt skön. Fick massage, ansiktsmask, noppade ögonbrynen och ja lite allt möjligt. Det ska vi verkligen göra om! Fick med mig lite produkter hem också. Därefter gick jag hem. Pappa och Tessan kom och hämtade mig. Vi åkte till farsta centrum, pappa köpte lite kläder och sen åkte vi till en kina resturang. Super gott och super mysigt. Nu är jag hemma, är lite små sugen på att gå ut men endå inte. Får se vad som händer ♥

Anna med A

kollar på OC :)

Pia -Smilinggirls!

Skönt med ansiktsbehandling! :)

Lisa

altt bra:D?

Eriica (baaraeriica.blogg.se.se <3

hejj, jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig i nelly.com tävlingen

tar max 30 sekunder.

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=Wfltz5OC5gAlUZIWOdz6SzwnNZnwkW57zfooX3oPWo2qB8APa1Jq#Gallery



om du röstar så kan du kommentera min blogg och skriva det, för alla som röstar får en länk!:)

kram



ps. ber om ursäck om du itne gillar såna här kommentarer

dreamsandthoughts ☆

allt bra? :D

Danti

sv; okej :)

Princess<3

svar; ja men nästa gång hinner du :P

johanna

awh tack så mycke!:D



hahaha din ruta "lat?"

:$ oops

tack detsama :)

ronja

sv: var först i jobb och sedan med min kompis, dudå? :)

fin!

Elin :)

Gud vilken cool bild på fjärilen i headern :)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

så lite så :D

Anonym

Åh låter skönt! :D

Sophie' PH♥TO

- okej :) är med en kompis och ska snart ringa Adde :) <3

Cajsa

nej nu ska jag ta och göra mig klar för natten. dumpar i alla fall bloggen för idag.. ^^ höres i morgon sötnos!

carro öhman

fin blogg söta du! :)

Anonym

VAD SE DU FÖR film :)?

kolla på tv ;D

Jessica

Det förstår jag :D

rebecka.blogg.se

sv; tack själv :D

Karolin

Jag menar dom vita, fast båda va snygga!

Mallanmmamma.se

Hejsan!

Jag är med just nu i en tävling på Nelly.com där jag har designat min egen klänning. Skulle vara jättegulligt om du kunde lägga in en röst på mitt bidrag! Tack på förhand <3



http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=RKJ7TmGMncnrSKoIFKByv6I08MnOOG5fRDZkpewQ7a8PijVltXZc#Gallery

sofia

hihi :D

Varsågod, ja :P mer har det blivit :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sovdags för dig nu eller ? :D

Princess<3

svar; ja :P

Princess<3

svar; skrattar, sj?^^

Anonym

fin blogg:)

Princess<3

svar; allt hahah allt e så kul! :P :DDDD

Princess<3

svar; ja min kompis e lite störd hahhah nä men :P

Hihi :D

C ♥

- Jätte söt bild på dig ♥

Vart brukar du köpa dina kläder? Gillar din stil :)

holykirch.se

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig genom att rösta på min klänning? Dvs om du tycker att den är fin, skulle bli otroligt glad då :)



Här kommer länken: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Ber om ursäkt om du inte vill ha "reklam".

Mvh Tereze, http://holykirch.se



:)

FINALINAFINA

Hej där! Jag har gett mig själv en utmaning - jag vill så gärna bli en utav Nelly:s top 10 klänningar! Gå in och rösta om du vill vara med och hjälpa mig: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1LljnFsKuMeH6KRNBVmaARnlPbD8YLOOUzy86gInqksjv0wuSZKS



Når jag mitt mål lovar jag att länka alla som röstat, så glöm inte att lämna en kommentar på bloggen. Tusen kramar!

MoaBlondinenWallén :)

Fin blogg :D Kolla gärna in min :) www.clotheslover.blogg.se :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: