by amanda

| Vardag
Idag vaknade jag klockan 12. Ganska skaplig tid. Ställde mig och gjorde nudlar direkt, var verkligen inte sugen på någon normal frukost mat. Sitter och lyssnar på musik just nu men tänkte hoppa in i duschen. Runt halv 4 ska jag till mig frisör. Fast ska inte klippa mig utan på ansiktsbehandling typ. Fick det av farmor i påskpresent så ja. Före det ska jag inte göra något speciellt, efteråt vet jag inte. Vi får se, hörs senare. Puss&Kram

Här är några bilder från när jag och amanda åkte båt ut till landet :)



Sophie' PH♥TO

- höhö :D

tack så mycket :D <3

sandra

sv: dem säger att dem inte har råd men jag misstänker att det är någon annan anledning /:

Yes, tack så mycket :)



härliga bilder, vill också åka båt nu :p

Princess<3

svar; aa nu vill vi ha sol!

sofia

idag blire, att fara och fira två kompisar, dusj? :D <3

my wesström

helt okej:D

Planer inför midsommar då?:)

Jossan

sv. Naw, tack så jättemycket! :D



Okej, låter bra det! Jo det är bra med mej också :)

Lite ont i magen dock :/

- M a r i a

sv; så lite så;D allt bra med dig idag?

You make me smile



ställ gärna en fråga i min frågstund ;D

http://malinelfs.blogg.se/2011/june/du-fragar-jag-svarar.html

-Cajsa (Fotoblogg)

Mysigt att åka båt :)



Rösta gärna igen och jag bli glad. :) Hade varit gulligt av dig. :) Tack i så fall :D



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

Elinn

okey så mysigt :)

nja jag får se.

händer idag då? :)

Anonym

sv; Ja :).

Aliise

Sv: de lät mysigt! :) Jag ska nog fira med någon familj och kanske en kompis :)!

ella ♥

frågestund!

ställ frågor om allt mellan himmel och jord ^^



http://somella.blogg.se/2011/june/fragestund-fraga.html#comment

Anonym

det där såg otroligt kul ut :D

Foton av Emma

Hej!

Hur är läget med dig?:)

Kram

Moberg

Mysiga bilder ! :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag jobbar delvis på ridskola, så nu har jag hållt i massa läger de senaste veckorna, och sen börjar jag ett nytt jobb på måndag som jag nyss fått. Spännande. Vad vill du "bli när du blir stor"? :p Hehe, nej men vad vill du jobba med? Kramar

♥ pinkpiercing.se - [ fotoblogg ]

svar: ja, det gör den -.-



jag har precis gjort en video, som jag ska lägga upp ikväll :D

Anna med A

vad gör du? :)

Princess<3

Va gärna med i min tävling :)

Hanna

Hej fin blogg!

allt bra med dig? :)

Danti

sv; segla är inte just min grej :/

hii :)

johanna

hihi:D:$

Nathalie

kul att du är med i dagens länk tävling:D

rösta 5 stjärnor på min klänning och få en länk! skriv bara att du röstat så jag vet:D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

Elin :)

Tack så mycket!



Jag är med i en fototävling, och det skulle verkligen vara jätte snällt om du ville rösta på mig, för jag skulle verkligen vilja vinna en grill till min mamma (en grill är priset). Man kan rösta en gång om dagen... :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=134

Cajsa

åh, vill ha jordgubbar! :'(

amanda&elin

Tack så mycket :) allt bra med dig?

Sophie' PH♥TO

vad gör du då? :D <3

Eleena :)

sv; hii tack!:)

dina bilder va oxå söta !

Jessica

Gud vad det såg mysigt ut!



Joo, särskilt när det regnar ute :)

Viktorija

Hejsan!

Jag är med i en tävling där man kan vinna en lyxgrill, den vill jag hemskt gärna vinna till min otroliga familj som alltid finns vid min sida! Därför vore det verkligen jättesnällt om du kunde lägga en röst på mig genom att klicka på länken under! :D

Länk: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=viktorija+ackar



Skulle vara oerhört tacksam!

Foton av Emma

Okej,samma här!:)

C ♥

- Usch stackars dig :(

Jag är inte så känslig mot sprutor konstigt nog :)

Är du?

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; kommer alltid finnas de som vill trycka ner blockare och andra människor.. så det gäller att hitta botemedlet :D

♥ pinkpiercing.se - [ fotoblogg ]

svar: japp :D

JULIA - Fashion blogg

Hejsan!

allt bra!?



Skulle bli jätte glad om du röstade på min klänning!

http://juliaaahh.blogg.se/2011/june/hjalp-mig-vinna-detta-3.html

Och för tack för hjälpen får alla som röstar (och säger de till mej) en länkning i min blogg!

sandra

sv: japp men men det är som det är, inte mycket jag kan göra åt /:

Hanna

Hej jo det är bra med mig också :)

Vad händer imorgon då?

toves träningsblogg

jo tack, är lite förkyld och ont i halsen.

Kom precis hem från en promenad med hunden i regnet.. och sitter nu och bloggar i soffan..

ha en fortsatt bra kväll :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: