by amanda

| Vardag

Oj vilken natt alltså.. På kvällen kom Max och Jacob till mig. Vi kollade roliga klipp på youtube, skrattade och bara hade chill. När de dragit gjorde vi brudar kaffe/varmchoklad, satt ute på varandan och myste. Hektor kom förbi en liten stund också. Efter han gått satte vi brudar på en massa gamla låtar och dansade rumpan av oss. F*n vad kul det hade varit om det kom förbi någon utanför?! Måste trott vi varit pådragna eller något. Men icke sa nicke liksom. Jag somnade i soffan klockan halv 6, gick och la mig i min egna säng vid 6. Sen väckte tjejerna mig halv 11 av att det skulle dra. Jag somnade om och vaknade runt 13.20. Idag ska jag vara med My, men hon sover fortfarande så ja. Vet inte vad vi ska göra, men det märker vi. Puss&Kram

Bilder från förra veckan när jag var med hanna! ♥

mouli crew ;)



Beatrice Jakobsson (foto)

sv: härligt :D!

Sophie'

- jaså :)

hur mår du idag då? :D

Okej kul, inget typ :)

Daniella

Hej hej, allt bra med dig? :)

Lina

sv:Okej, hoppas ni har det kul,själ har jag stor städning på gång :D

En blogg om Kevin

Okej ;P Jag ska också jobba en liten bit utanför norrtälje i sommar :)



Hoppas du får det mysigt där du är =D

Kram!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha nej vi bara hamna i den diskussionen ;D

Anonym

sv; Tack :).

Sandra

Har precis städat klart så nu ska jag sätta mig och fixa på min nya design!

Vad gör du?

Kram

rebecka.blogg.se

sv; låter bra :)



tack :D

Chriis

Sv: ah :) gjort idag då? :)

♥ pinkpiercing.se - [ fotoblogg ]

svar: hihi :D

allt bra idag?

♫♪ Sandra T

gott med fika :)

Danti

sv; mm all bra? :)

SAGA

Sv; Jo, ja visst! :D

MADDES

Åh vad god den där mackan såg ut

Aliise

Ni verkar haft roligt :)



Allt bra med dig annars ? :)

Anonym

jo det har varit fint väder här :)

Anna med A

haha ohja :D

sofia

ska du säga! :D <3

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

hoppas du har haft en bra dag :)

En blogg om Kevin

Mot Kapellskär åker man en bit om du vet var det ligger? :)

Sophie'

- härligt, jorå helt okej :) <3

Daniella

Det är toppen!

Haha, en sån spegel har jag också hemma :)

Sandra

Ikväll sitter jag och fixar min design till den nya bloggen!

Vad gör du?



Nu har jag två alternativ på smeknamn, rösta gärna!

Kram

hihi ja :)

Mikaela Urbom

Älskar espressohouse!

Chriis

Sv: okej nice :) jag har inte gjort så mkt :)

En blogg om Kevin

Jag ska jobba som personlig assistent till min kusins supersöta son :)

Danti

sv; bara bra :)

heh vad snackade vi om ? :P

Aliise

Sv: Så bra :)med mig med :D

Händer på midsommar ?:)

sofia

haha men du är ju :D <3

alexandra | fotoblogg

om man ser på bilderna ser det ut som ni hade det riktigt trevligt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: