by amanda

| Natur


Amanda skulle hem någon gång runt halv 9, så jag mötte Jair och vi följde med henne till Gullmarsplan. Åkte tillbaks till Kärrtorp, gick runt lite. Satt och pratade om allt och ingenting. Vilket man alltid gör med Jair :D Drog hem ganska tidigt, är så himla trött. Nu tänkte jag svara lite på komentarer och sen sätta på en film. Pussar

Cajsa

"hela eller halva"!? :O

moa

ja! :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

får tacka så mycket ;D

Sophie'

- okej :p <3

Elinn

härligt, helt okey :)

vad har du för dig då? :)

kaffehörnan

Tack

Har en systemkamera, tyvärr använder jag ej den så ofta. Men måste bättra mig, kul att fota

Alla

Aa, det är skönt att bara ta det lugnt dem senaste dagarna när sommarlovet har börjat.



Btw fin bild! :)

moa

tacktack!! :)

Elinn

okey :)

musik här med, ska snart sova :)

SAGA

Sv; Haha, kom på det lite efter :p

Yes, det är jag ;)

Alla

sv: Aa, varsågod.

God natt! :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; uppfattat :D

Anonym

Sv; Jojo jag mår bra, självdå? :p

Hihi :D fin bild.

Anonym

Sv; Okej, vad bra då :D

Varsågod. :D

Louise

okeej :) film :)

Louise

old dogs :D

Vara hemma, packa o åka bil, du? ;)

Jessica

Jodå, bara lugnt och skönt har de varit :D hur har din dag vari då?

Louise

Ja :D

emmi

Sov gott!♥

Sophie'

- ja jag måste ta en bild först, haha har glömt det idag XD <3

Sophie'

- har ingen som kan fota och är fett trött så jag ser ut som en zombie XD <3

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; får se vad som sker :D

Anna med A

tack (:

Elinn

yes! :)

vad hittar du på idag då? :)

♥ pinkpiercing.se - FOTOBLOGG

svar: japp, det är det :D

C ♥

- Tack för att du rättade hehe :D



Ja, jag vill verkligen men jag venne, det känns onödigt när jag inte får en moppe :/

♫♪ Sandra T

tack :)

sofia

Tack :)

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra?

Danti

sv; vad bra ! :D

SAGA

Sv; Yes :D

Louise

allt bra idag då? :)

Linnea - Mamma till Matheus

Tävlingen avslutat o gårdagens blogg vinnare är nu uppe, kolla om det blev du & anmäl dig till ny omgång : http://neaahlicious.webblogg.se/2011/june/igar-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment



Större chans att vinna om du förljer mig på bloglovin(lämna en kommnetar isf) eller skrivre om mig i din blogg o berättar om dagens blogg!

claramaja

Så gott som tillsammans.<3

Till Norge. :)

FlizanLizan

sv: hehe tack så mkt :D

Jessica

Okeej, det är ju lite tråkigt :)

Juliaa

Fin blogg , gillar designen ♥

ronja

sv: åh vad kul, grattis till moppekortet :)

nej, jag ska tyvärr inte flytta till sverige. visste inte ens att det fanns ett ställe som heter gamla stan där, hah! det är nog i i finland, i österbotten.

t h a i p i n n e n ♥

sv; den är grymt bra !:D

Wilma ♥

Hej, allt bra? :)



Jättesöt blogg! ♥

claramaja

Egentligen ett tag;)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: