by amanda

| Vardag
Idag vaknade jag och amanda upp klockan 1 ?! Hallå liksom, jag hoppade direkt in i duschen. Vi satt framför datorn och åt, sen gick vi hem till min mamma. Hämtade mitt legg och sen skjussade mamma oss till globen. Vi hämtade ut mitt moppe körkort som äntligen kommit. Kollade runt lite och åkte sen hem igen. Pappa hämtade oss och vi åkte till en pizzeria. Åt och hämtade därefter ut mitt paket från posten. Nu sitter vi hemma hos mig och lyssnar på musik. Amanda ska alldeles strax börja röra sig hemåt. Imorgon ska hon följa med till mitt land! F*n vad nice brorsan ;) Kisses


så sjukt ful bild -.-

Alltid bra att ha!
emmi

Okej, här har vädret varit bra, mulet ibland, sol ibland men ändå en behaglig temperatur att vara ute i! =) Hoppas du får en underbar kväll!

Nathalie

svara gärna på min kvällsfråga:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/kvallens-fraga.html#comment

anna med a

bara bra =)

Louise

ja mår bra sjdå? :)

moa

tack! :D

mathilda

vart i forsby :)

Cajsa

hehe den är inte stor nog för det men om du är berädd att betala halva hyran så kan vi nog fixa nåt. ;-)

Louise

gott de :D

Louise

Ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund :) http://sepenteen.blogg.se/2011/june/fragestund.html

Louise

tack för frågan :D svaret kommer upp på lördag :D

moa

hehe:) ja visst är dom:D

moa

allt bra med dig annars då? :)

Cajsa

hehe, den ligger på 3300 + el och internet...xD

moa

härligt! jo det är underbart :D

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jara :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; höhö ja men jovisst :D topptopp!

emmi

- riktigt roligt ja:D

♫♪ Sandra T

nice!

Amanda

Gör du då? :)

sofia

varse :D <3

toves träningsblogg

:) okej.

så haft en bra torsdagskväll?

imorgon är det fredag yey! :)

Tack så mycket. :)

Sophie'

- yes det är han :D

josefine

okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

ronja

sv: aa :/

är det moppekort eller vad? :D

♥ pinkpiercing.se - FOTOBLOGG

kul med moppekörkort :D

svar: varsågod :D

ronja

sv: tack :)

ronja

oj, fel bloggadress.

linns beautybox

grattis till ditt moppekörkort. var det svårt att få det?

Alla

sv: Okej. Inte så mycket, har mest varit hemma och tagit det lugnt. :)

kaffehörnan

Då kommer ni ha det nice

Chriis

Sv: ah :)

Sandra

Gokväll!

Jag sitter här med en kopp te och redigerar bilder från gårdagens bebisfotografering!



Vad gör du?

Kram

C ♥

- Verkligen :D

vill oxå ha ett moppe körkort och en moppe!

-Cajsa (Fotoblogg)

Helloj



Hade varit jätte gulligt om du ville lägga en röst på min bild :D Tack så fall snälla du! :D

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

Louise

gör du nu då? :)

FlizanLizan

sv: okej då vet jag :P

SAGA- man lever bara en gång

Sv; Aha, känner du honom :) Öm, vi gick i samma handbollsklubb förut, fast sen bytte alla till olika lag så mitt till skogås och hans till gtsöder :p

Anonym

Nämen grattis ;D HIHI

hanna

sv: haha visst! super snyggaaaa

Jessica

Varsågod :D

SAGA

Sv; Tack! :D

Aha, jasså :) Så du är 97a, du såg äldre ut :p

SAGA

Sv; Oj, vänta, va är melker 96a? :o

Anonym

Sv; Aha oj, men han gick iallafall i ett lag med 97or :p Juste, han har ju bytt till Bolton nu, :)

Nathalie

anmäl dig gärna till dagens länk tävling! utser en vinnare imorgon:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment

Natella ~

Roligt med körkortet! :D

Lina - Kom in till mig!

Åh, najs med körkort! Ska du göra något kul i veckan? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: