by amanda

| Vardag

Vi drog till Abbes tidigare idag och åt lite middag. Sen gick vi hem till mig igen. Satt lite vid datorn och sen ut för att träffa My. Vi satt och pratade, gjorde inget speciellt. Jag och Amanda gick hem ganska tidigt, satt framför varsin datorn och nu spelar vi playstation. Vet inte om jag kommer blogga mer ikväll, vi får se. Puss&Kram

Linnea - Mamma till Matheus

Dagens blogg vinnare är uppe nu, kolla in om det blev du & anmäl dig till ny omgång : http://neaahlicious.webblogg.se/2011/june/dagen-blogg-vinnare-ny-omgang-uppe-p.html#comment

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

bu på de:D

kaffehörnan

Tänk vad en laptop kan ge, slippa att sitta på en plats

rebecka.blogg.se

sv; vad gör du i helgen då? :D

kaffehörnan

Japp

Haft min i snart 3 år

rebecka.blogg.se

sv; okej :) jag är också med några vänner :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

awesome bra ;D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Godnatt på dig! :D

Louise

okej nice :D festa och ha de skoj :D

Jessica

Hoppas du har haft en toppendag :D

Louise

jadå :)

Louise

Städa hela dagen sjdå? :)

Louise

härligt de :)

Louise

händer i helgen då? :)

Louise

jaha okej :) nej ja har faktiskt ingen aning :)

Jessica

Varsågod & tack själv :)

Elinn

hejsan allt bra? :)

rebecka.blogg.se

söta är ni ;)



sv; oja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

fina bilder på er!

♥ pinkpiercing.se - FOTOBLOGG

fina bilder :)

Maria - med bebis i magen ☆

söta ni är :)

sandra

Oh yes :)

allt bra med dig idag?

annsoh

godmorgon!!! :D

Anonym

Ja! visst är den skön ;D

Chriis

Sv: hehe ah :)

SelenaGomezSwe

sv: visst e den :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; GODMORGON! sussat sött? (a)

josefine

Tack :)

Allt bra ?

FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

emmi

Dagens länkar är nu uppe, vann du inte? Anmäl dig igen! Vann du? Anmäl dig igen! Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/june/dagens-lankar-ny-tavling-3.html#comment

För större chans att vinna, skicka fler kommentarer. Ha en underbar dag!!

Lisa

sv; jaha ja det var ju lite trist:(

C ♥

- Nu har jag äntligen slutat!

Grymt skönt asså! Fast känner några som slutar idag, stackars dom ;)

LINDSHE - svart bälte i shopping ! -

Det är så tråkigt väder hos mig och jag har så tråkigt så jag visste inte vad jag skulle göra :(

Känns som att alla andra har sol!? :)



Men jag tittade runt lite nätet på gamla nostalgi barnprogram och hittade en hel del :)

Har du något favoritprogram som du tittade på när du var liten som du skulle vilja tipsa mig om ? <3

Cajsa

jo då, det gick bra. :)

Sophie'

- yesbox :D

händer idag? :) <3

Anna med A

allt bra? :)

Anna Wahlström

Händer i sommar ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: