by amanda

| Vardag
Jag mötte Amanda J vid halv 3. Gick hem till mig och lämnade hennes väska, hon ska sova hos mig inatt. Sen mötte vi Linnea. Åkte till globen en snabbis och sen vidare till Skanstull. Fixade min klocka som varit sönder och åt därefter lite på donken. Nu är vi hemma hos mig och dunkar muisk. Ska snart ta lite bilder på oss, de får ni se ikväll! Puss
Sandra

Gokväll!

Idag har jag varit och fotat en liten bebis :)

Nu ska jag iväg och undersöka knät hos sjukgymnasten

Vad gör du?

Kram

claramaja

Jag väldigt klyven... Jag pratar inte med honom<3

Landet, kompisar, sola o bada, träna, fota, åka skidor och chilla du då? :D

sandra

sv: jo det har du rätt i :P

SelenaGomezSwe

sv: javisst e hon :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

sofia

härligt så bra! :D<3

Danti

sv; aa, sj? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D!

Sofia

skolan, varit me två kompisar å sen chillat, dusj? :D

Louise

okeej :) nej ja kollar på greys :)



händer de nåt kul i sommar då? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sV; aktiverar mig med samma sak som jag gjort hela dagen ; hoppat i soppskålen, när jag gör det så är det bara prima me mej! :D därför fortsätter jag :)

Alla

sv: Varsågod & tack ska du också ha.

Hur har din dag varit idag? :)



btw fin bild!

my wesström

jag har vart med massa kompisar!:)

Hoppas du haft en bra dag iallafall?:)<3

rebecka.blogg.se

sv; så lite så :)

Sophie'

- sure, men inte just nu för jag orkar inte nu ;) imorgon kanske :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte alls länge, kanske två veckor :)

Alla

sv: Varsågod!

Härligt att höra, min har också varit ganska bra.

Ha en bra kväll, kramar! :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nei nget ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag blev inte bra på den bilden på oss! :(<3

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nå sånt ja! :D

annsoh

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

mer än suger ;D

annsoh

Jo men en annorlunda ;)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

usch ja ;D

annsoh

Oh yes! :D händer imorrn

annsoh

Killen :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

kollat film och tagit de lugnt :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag ska :D!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

skönt ja;:D

kaffehörnan

Så fint väder de har varit i skåne

Önskar dig en fin torsdag

rebecka.blogg.se

sv; tack :D



sov så gott :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

kollar andra avenyn :D

JULIA - Fashion blogg

Hejsan!

Allt bra idag!? <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: