by amanda

| Vardag

Skulle ha dragit ut när jag kom hem till Stockholm men planerna blev ändrade. Istället har jag suttit hemma och tagit det lugnt. Ätit popcorn, pratat i telefon, lyssnat på musik&sjungit o.s.v Så himla skönt att man är ledig imorgon och inte ska till skolan som man är van vid på måndagar :D Ska träffa Hanna imorgon. Men jag slänger kanske in något inlägg senare. Kisses

Sophie'

- haha ja, men de va kul att tälta, förutom att Adde saknades <3

va kul :D <3

ronja

sv: hihi, som till vadå? ;)

fin bild!

ronja

sv: hihi, aa dit åker nog rätt så mycket pengar :/

sandra

jag svarar på kommentarer, ska väll snart gå och lägga mig för att orka upp till jobbet i morgon :) själv då?

Sophie'

- haha det var varmt i tältet, inga kryp eller nå, vi hade tjocka madrasser, massa kuddar och vanliga täcken :D det var mys :D <3

PINKPIERCING.SE

svar: säljer snäckor och annat fint på en båt som ligger i hamnen i Askersund :D

sandra

sv: okejokej, det är man typ alltid :P

okej :)

SelenaGomezSwe

sv: haha samma här :P

ronja

sv: aa, så går det väldigt mycket pengar till glass, godis och speciellt fester. hah :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; tackar hjärtligt för komplimangen! :D<3

Danti

sv; aa, sådär..

ronja

sv: hihi, nej det gör jag inte. jag gillar inte att röka, gör du? :) men alkohol köper jag mer än gärna, hihi :DD

Sophie'

- haha yes, jag trodde Adde skulle bli sur när jag sov bredvid en annan kille, men han tog de lugnt :D han fråga vad jag gjort med killen och jag hade ju inte gjort nånting så jag sa som det va, och han trodde mig, de va bra :) <3

Danti

sv; ja det kan vi! iaf bloglovin :) Vet inte hur bloggsvar funkar.. Men lägger till dig nu ^^

Kaisa!<3

Snygg bild :))

jag letar efter nya o fler blogg läsare :)

Jag läser gärna andras bloggar om bara dem läser min :)

ställ gärna frågor till mej på min mail [email protected]

Jessica

Jaa, visst var de! :D

Danti

sv; okey :D

Sophie'

- nej precis, men blir vi tillsammans så tänker jag ju absolut inte göra det :) <3

Kaisa!<3

SV: OKeej visst :)

Enya♥

Sv; tack så jätte mycket :D blir så glad!

amanda

Gör du då? :)

PINKPIERCING.SE

svar: fan va najs! :D fast jag äter popcorn fortfarande ^^

hihi ja :D

Tove

sv - förlåt för sent svar. tack :D



allt bra? :)

Kaisa!<3

sv: kan du lägga till mej först?? :D

amanda

lyssnar på musik :)

Danti

sv; vänta lite.. Hittar snart :)

Sophie'

- ja iofs, fast jag föredrar att inte sova med nån annan än honom, hihi :) <3

jadå själv?

Sophie'

- yep, jag vill ju inte att han sover med en annan brud om vi är tillsammans liksom :) <3

Danti

sv; så! nu är det klart :D

nice :D vart i sthlm bor du?

PINKPIERCING.SE

svar: haha, glufsade du i dig om fort eller? :D

Jessica

Godnatt :D

Sophie'

- ah inte för att jag inte litar på honom för det gör jag, men man måste ju tänka tvärtom, alltså om man själv skulle villa att de va så :) <3

LINDAVIOLA!

sv; jaaa, det är guld!

för mig är det norra sidan typ tycker jag haha hallunda :D

Danti

sv; Det står iaf för mig att jag följer? :o

ronja

sv: aa, jag är 95:a :-) lonkero, hmm.. vet inte alls hur man ska förklara det, kanske det bara finns i finland eller så har det något annat namn i sverige! ialf brukar jag ta kulta-lonkero och det smakar precis som energidricka, ex. madcroc, battery, red bull osv. supergott enligt mej :-) finns även massa andra sorter av lonkero men de är alldeles för söta enligt mej!

Eriica (baaraeriica.blogg.se.se <3

fin blogg!:)

amanda

jaaa :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: