by amanda

| Vardag

Grattis till My älskling som fyller stor flicka idag!

Hej cuties! Igår grillade vi till middag, spelade yatzy och åkte vatten skoter! 

Började 12 och slutade 3 idag. Vi gjorde ungefär samma som igår och det var super kul. Satt på bryggan i solen efteråt och väntade på att syster skulle sluta. Nu är vi tillbaks till landet och ska strax åka hem till Stockholm. Ska bara äta lite snabbt. Vi hörs när jag är hemma igen. Puss&Kram

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fin bild=)

Sophie'

Haft en bra helg? :D <3

Jossan

sv. Ohja,får hoppas på det! :D

Fast lite småläskigt att jag inte känner någon som ska gå samma linje som mej xd



Varsegod, och tack! Hihi :)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, kom in och kolla om det blev du, annars kan du gärna försöka igen! Kram :)

Fredrika

grattis till henne :)

Lisa<3

sv; jag ska bada, sola, vara med kompisar, fota, ut till lander och sånt :P

vad har du gjort idag då?<3

kram

C ღ

- Vsg :)

Hur mår du idag?

Greta

svar: Jahaa, va roligt! Då kanske vi dyker på varann i sommar då ;)

PINKPIERCING.SE

svar: idag har jag haft en mysig dag med pojkvännen och bästa killkompisen :D själv då? ^^

Danti

sv; jag försöker ta bort det! :'( hehe

Sophie'

- gött, jo det har jag väl :)

ronja

sv: tack :)

fin du va!

sofia

okejj :) <3

Danti

sv; och vad gör du då? ^^

ronja

sv: tack så mycket :-)

ronja

sv: aa, förstår dej. alltid kul att fylla på i garderoben, speciellt när det är sommar :)

PINKPIERCING.SE

svar: japp :D tack så mycket!

okej, med vad? :)

Danti

sv; sitter mig vid datan..

PINKPIERCING.SE

svar: hihi!



jaha, okej :D sommarjobb eller? :)

PINKPIERCING.SE

svar: jag har praktik som säkerligen kommer att leda till sommarjobb :D

SelenaGomezSwe

sv: allt bra med dig idag? :)

PINKPIERCING.SE

svar: på Snäckbåten i Askersund :D

sofia

tackar :D <3

Sophie'

- yesbox :D <3

sofia

hihi :D<3

Sophie'

- varit i Rättvik med Sara, och tältat med Saras pojkvän och en kille som heter Erik :) du då? <3

PINKPIERCING.SE

svar: det är ett eventuellt sommarjobb iaf :D

sofia

jodåå, dusj? :D

sofia

härligt! :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; det säger du! :D dopp på näsan

sandra

sv: hehe jo :)

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

:D smile



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: