by amanda

| Vardag
Kom ut till landet igår väldigt sent. Så det blev aldrig av att jag bloggade. Kollade på tv och sånt istället. Idag började jag jobba vid halv 12 och fick sluta halv 3. Jag jobbar på ett café för er som inte vet. Det var väldigt kul faktiskt! Serverade glass, gjorde mackor, fixade med disken, fyllde på nya saker och ja. Allt möjligt! Sen jag kom hem har jag faktiskt bara suttit vid datorn. Har väntat på pappa men han har fortfarande inte kommit. Jag är såå hungrig :( Menmen, nu ska jag fortsätta glo på gossip girl. Vi hörs senare. Puss&Kram
' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Jo bra här också :D

sandra

okej :) jo det är bra med mig, as sugen på att dra ut och dansa men ingen av mina polare verkar vara på dans humör :P

sandra

hehe okej, vart har ni landställe någonstans? :)

sandra

Ja jag vet :)

sandra

nej det har jag inte :( men brukar åka till pappas ex lanställe ibland :)

Danti

sv; ja sj? :)

elinochamanda

sv: vad bra, samma här ! :)

Anonym

sv; :).

Danti

sv; mm, vgd? :)

Alla

Fin blogg! :D

Besök gärna min blogg & lämna en kommentar. :)

sofia

hahaha vilket sammanträffande ;)

Anna med A

ja (:

sofia

jaa :D

Anonym

sv; deet är jobbigt att vara trött!

Anna med A

vad var det med min mamma, haha? :)

Ida Vinsa ♥

- Snygg bild bruden ! :)

Ida Vinsa ♥

- Vsg ! :)

Alla

sv: Varsågod.

Visst är den, sjukg gullig bebis. :D

Ha det bra, kram! :)

Anna med A

jaga, jo men det rullar på :)

Anonym

Tävlings dags igen på bloggen!

Var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!



Det enda du behöver göra är att lämna en/flera kommentarer.



TÄVLINGEN AVSLUTAS IKVÄLL 24:00 !!!

Lycka till!

Danti

sv; sitter och klottrar på mina ben.. :/

Cajsa

kring skolor och lite sånt... hon gick bjärnum i år...sökte ju det jag med. :P

c a n d y - house of a geek

Chic style!

C ღ

- Yes :)

Vilken fin bild :D

sandra

sv: jaa :P har fortfarande kontakt med pappas förra tjej så brukar åka till hennes land på sommaren ibland

ronja

fina du :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja!

t h a i p i n n e n ♥

vad fin du är :)

Anonym

Frågestund på bloggen! :)

Fråga gärna något! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/june/fragestund.html

ja :D

♫♪ Sandra T

fin du är :)

Chriis

sv: bil :)

my wesström

Nu är jag tillbaka efter min lilla paus!

Allt väl? :)

z i r r e s ♥

Nu är dagens blogg utsedd! Var det inte du som vann?

Eller vill du bli dagens blogg igen? Anmäl dig bara igen då!

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-dagens-blogg-vinnaren-av-dagen-2.html#comment

sofia

chillar, dusj? :)

tanya (;

SV; tack :D men har du sett dig sj? P E R F E K T ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: