by amanda

| Vardag

Jag blev dagens blogg här!

Jag och Filippa fixade oss tillsammans till skolavslutningen. Gustav kom förbi och gjorde oss sällskap. Efter avslutningen så köpte jag och Annie jordgubbar. Drog därefter hem till henne, bytt om och åt lite. Drog hem till mig och hämtade cyklar. Mötte Hanna, köpte grill och sånt. Drog därefter till Söderbysjön. Där var Filip, Linus och Oscar. Vi grillade och hade mysigt. Sen drog dom. Max, Jacob, Philip, Svante och Joel kom. Vi gjorde ingenting speciellt. Vi brudar sov hemma hos Joel. Somnade ganska sent. Drog hem vid 11 någongång, och har bara varit hemma sen dess. Små fixat, cyklade till Filippa en snabbis och hämtade lite grejer.

Ikväll åker jag till landet, igen. Kommer hem på söndag och har internet med mig. Jag ska sommarjobba i sommar, som flera av er kanske redan vet. Så ska dit nu i helgen och öva mig lite. Men bloggar mer senaere. Puss&Kram




C ღ

- Trevligt :D

linda

Sommaren e bäst :)

sandra

härligt :)

trött men annars är det bra :)



tack!

Anonym

sv; JOdå :). Jag är inte jätte förtjust i hundar dock xD.

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nej jag hari ngen pojk.. men en pojke som jag drömmer om ;D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nej nu säger kroppen till att det är dags och sova,

eftersom jag sov ca 1,5 timma i natt.. (: GODNATT

Svarar på kommentarer du då? ;)

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

godmorgon :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket! :)

mysigt!

ronja

sv: tack :)

sköna sommarbilder!

sandra

vad ska du sommarjobba som? :)

sandra

jaha okej, vad kul :)

sandra

okej men det är ju bra :)

Ida Vinsa ♥

- Tack, fina bilder ! :)

Anonym

Vilken skön cykel ;D

Jessicaolsson

ta de lungt typ;)

PINKPIERCING.SE

svar: tack så mycket :)

fast jag håller på med en ny design igen, haha, och den är snart färdig ^^

amanda

jo det är bara bra:)

amanda

jaa :D

Jessica

Tack så mycket!

Jessica

Hoppas din lördag blir bra :D

Foton av Emma

åhh,tack så mycket!!:D

Foton av Emma

gör du?:)

ja supergott :D gud jag är så rädd för dom där cyklarna haha :D

PINKPIERCING.SE

svar: allt bra? :D

Chriis

Sv. tack tack :D

PINKPIERCING.SE

svar: tack så mycket!



samma här :D va göru?

SelenaGomezSwe

SV: Härligt, jaåd allt e bra :)

PINKPIERCING.SE

inget typ :P

Chriis

sv: allt bra? :)

Chriis

Sv: så bra jo det är bra här med :)

sandra

så hur är det med dig då? :)

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

allt bra? :D

Anna med A

ja :D

Chriis

Sv: pluggade körteori nyss sj? :)

Lisa

kunbgligt:D

C ღ

- Ja jätte skönt :D

Anonym

sv; haha, små hundar går väl an xD.

titta på den bara :O

Foton av Emma

Okej,slappar!:)

sofia

jo, det var extremt roligt. Härligt! :D

SelenaGomezSwe

sv: javisst e den :D

Jossan

sv. Hihi okej, kul! Eller inte så kul kanske men lite kul kanske ;) xD

Jag börjar gymnasiet!

Har valt Resturang/livsmedel :)



Söta bilder!



FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha tittut på dig med! :D

Jessica

Varsågod & tack själv :D

Anonym

Tackar ;D

amanda

tackar :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. lungt sötnos :D!

Okej :D Tack!

Muttiz

Åh, va kul att cykla sån där dubbel-cykel! Det måste jag testa någon gång! :D

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Tacktack :D

Rockalicious

¨cool tandemcykel :D

Solin

fina bilder :D

daniella

Hejsan kära bloggläsare! Förlåt att jag inte har svarat på dina kommentarer men har haft fullt upp, skolavslutning, student O.S.V

Allt bra med dig? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: