by amanda

| Vardag
Efter skolan vid 12 mötte jag Ida. Vi satte oss på ett café och drack varm chocklad. Satt och pratade och hade det mysigt. Sen gick vi hem till mig. Kollade på film och därefter åkte hon hem. Jag åt middag och kollade på tv. Gick ut igen, mötte Annie och Filippa. Julia och Emelie kom, vi stog och kollade på 9orna som hade bal. Sen drog alla förutom jag och Julia, vi satt på hennes gård och pratade. Mötte Filippa och Annie igen. Var med de en liten stund och sen gick jag hem. Duschade, rakade benen, fixade matsäck till imorgon och nu vid datorn.

Imorgon ska vi till National museét. Efter åker jag och Filippa hem till mig. Fixar oss tillsammans som förra året och ska tillbaks till skolan 16.15 Och ja, våran skolavslutning är på eftermiddagen. Lite halvmobbat men ja. Vet inte när jag kommer hem eller om jag sover hemma. Men det märker ni. Dålig uppdatering i allafall. Puss&Kram

Skolavslutning 2009
LINDAVIOLA!

Vad fint hår!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jag kände ena killen ja ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, söt :D!

Tove

sv - samma här.



söta kläder du hade på dig!:D

Madeléne

Hej!, nu är dagens blogg avslutad,

kika in och kolla om du vann, om inte kan du gärna anmäla dig igen. Om du vann kan du också gärna anmäla dig i gen. DIREKTLÄNK:

http://maddeemmaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnaren-2.html#comment

Cajsa

hihi va söt du var!

Ida Vinsa ♥

- Bara bra :)

Följa varann via bloglovin?

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; gick massa rykten först, som de sen valde att utveckla.. ^^

♫♪ Sandra T

det är bara ett nyhetsinsslag men dom visar bilder på den skadade bebisen=/

Anna med A

jo det stämmer, men hon uppskattade att någon brydde sig. kändes som om man gjort mycket mer för någon liksom. kände bra

Hehe :D haft en bra dag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det är roligt! :)

sofia

nejdåå :D Söt bild :D <3

D A N T I

skulle du ha skolavslutning idag? :)

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Har ju spyfobi så blir kaos i min hjärna och är livrädd för att ag ska bli matförgiftad :c

Emma

Sv. Åh va skönt! Jag har skolavslutning på tisdag :))

LINDAVIOLA!

sv; Ojj, men fint var det :).

Malin Penelope

Söt klänning!

Greta

Sv: På Björkö, om du vet vart det är. Nära Simpnäs :)



Fint hår!

SelenaGomezSwe

sv: inte mkt ska snart ta och käka frukost sj? :P

Cajsa

vad har du för dig då?

Anonym

Okej vad kult ;D



Jag ska ha imorgon;D

Madeléne

Sv:

japp! :D

Jossan

Söt klänning! :D

Vi slutar på onsdag nästa vecka ;)



sv. Jo men :) Haha!

Lisa

söt=)

Fredrika

söt bild :D

Louise- tävlingar och annat roligt !

okej jag kollar på greys :)

Jessicaolsson

hahah ok

MADDES

vad fin du var :)

Netty♥

sv' Gör du idag då?:)<3

MyzaaN

va fin du är : D

bra idag?

C ღ

- Lyx att ha skolavslutning i morgon!

Gillar nte min skola :o

Börjar typ tidigare oxå :(

Vad söt du är på bilden!

N A T H A L I E

Tack sötnos!

Jessica

Söt!

Tack så mycket :)

Sara - Only me

sv aws tack sötis :D<33

Sophie'

- tack!

det är bra nu :) <3

Chriis

Sv: allt bra? :)

Madeléne

Hej,

dagens blogg är avslutad:

http://maddeemmaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnaren-3.html#comment

sandra

sv: haha ja det är super skönt :)

Lisa<3

Vad fin du var!! :D



sv; okej kul! vad ska du göra under sommarlovet då? :) <3

Ida Vinsa ♥

- Har lagt till dig nu :) Säg till när du lagt t mig :D

Greta

Sv: Men vaa, haha jag bor också i Marum, mitt i smeten! Granne med bonden Per om du vet? :)

Danti

sv: jag meeeeeeeeeeeeed! (;

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

det var en härlig kväll :D

Vad bra, samma här. :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Hej igen, sorry att jag aldrig svarade, men har haft lite fullt upp med lite förändringar och sånt med bloggen, och så ska man ju ha ett liv utanför också, hehe :) Men nu är jag tillbaka! Hur har du haft det sen vi hördes sist? :)



Förresten, har du deltagit i H&M tävligen? Där du kan vinna 900:-? Annars har du länken här om du vill vara med: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

Anna med A

nej :/

hehe ja :)

C ღ

- På onsdag :/ :)

Skola, stan och träna , du då? :D

C ღ

- Jaoo. Du hade idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: