by amanda

| Vardag
Igår kväll hemma hos Hanna. Vi hade sjukt kul och det var super mysigt! Vi kom dit alla brudar vid 7. Drack en fördrink, åt därefter grillat. Dunkade musik, pratade, dansade och ja. Elin och Filippa drog vid 9. Jag, Annie och Hanna var kvar och hade kul. Åt glass, chocklad sås, jordgubbar, marshmellows och marränger till efterrätt. Vi stog och dansade för fullt när Max, Jacob, Philip och Melker kom utan förvarning. Vi fortsatte som innan. Vid halv 12 tog jag och Melker sällskap hem. Bilderna från igår kommer senare för hinner inte lägga in dom nu. Jag ska till Gröna Lund med Cecilia och min familj. Super kul :) Vi hörs senare. Puss&Kram
Sophie'

- massa på adde osv. <3

SelenaGomezSwe

sv: javisst e dom :D

m3lind4

Aw så söta tjejer :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det är bra här med :)!

C ♥

- Japp ^^

Najs med grönan!

sandra

åh vad kul med grönan, har inte varit där på flera år:P

aww

tack:) hur mår du?<3

Cajsa

http://videofy.me/v/222474 dåligt inspelad men jag tror du hajjar grejjen..xD hehehe... :P det kommer att komma en studioinspelning någon gång i sommar också.

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

Veronica

var gärna med i min tävling på min blogg :)

Anonym

Hej! Just nu är jag finalist i en tävling och jag vill jättegärna vinna. alla som röstar på mig får såklart en länk i min blogg när tävlingen är avslutad! Så rösta på nummer 12 här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

och skicka sedan en kommentar i min blogg och säg att du har röstat, så fixar jag en länk!

tack på förhand :)

hanna ♥

tack så mycket :)

belsas / elsa

SV: Ja, hihi, håller verkligen med om att den är grym! :D



Kul med Gröna Lund! :)

Jossan

Åh fin bild! Lite såhär cool! :D



sv. Yes! :D

Hur är det med dej idag då? :)

Anna med A

ska duscha :)

Sanna - foto blogg ♥

- svarar på kommentarer. Vad ska du göra idag då? :)

jessica

sv' bra det! :D

Veronica

Tack =)

Madde - en fotoblogg

Hejsan, vad görs ?

M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

Elin Toreborg-Foto

Fin blogg! :)

sofia

härligt! :d

rebecka.blogg.se

sv; ah :)



ha en bra kväll!

N A T H A L I E

hehe :D

Amanda

jo det är bara bra:-)

Anni

hejhej, haft en bra dag?

Foton av Emma

Tack!:D

Hannah - Foto

- krya. <3

Johanna Ènocksson

Länk byte? intresserad kommentara min blogg då! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: