Your touch makes it hard to breathe

| Djupt

L I Z A

fin blogg, allt bra? ;D

Sofia

okejj, blir att fara å hälsa på min mommo å moffa :) <3

Mimoza

okej, jag ska va med kompisar tror jag! :D

Anonym

godnatt ;)

Johanna

Svar : Hihi :D

Anonym

sv; Ja :D.

Matilda

Super bra! :)



Vad har du gjort idag då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack vad glad jag blir! :)

vad händer idag?

Enya♥

Nu kör jag igång en ny dagens blogg tävling! :D



Var gärna med!

M *

- fina ögon :)!

anna

sv: usch d¨:P



ne ja ska typ ut med hunden nu

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

Gött :D Jo det är helt okej. Kram!

Danti

sv; Jag kan inte skicka bilden just nu :( Tova har den på sin data, och det går typ inte att starta den! :o Men lovar att skicka den när jag fått bilden! :D

belloon,

Hur ser din kväll ut idag då? :)

sandra

sv: aarå men jag åker hem idag :)

Jessica

Fina ögon du har :D

my wesström

så fina ögon!

jOSSAN

sv. Hahaha, något arg jag var :$ (a)



Nice bild! :o

Zirres

Fina ögon du har!!

yo

Allt bra med dig idag? :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

Jennifer

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda JÄTTEMYCKET om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter man röstat Kommentera bara så fixar jag länken. Passa på idag och imorgon måndag för sen är det försent. Tack i förväg <3

moa mildén

ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Danti

sv; jag skickar bilden när jag kan :D

Jennifer

sv. JÄTTESTORT TACK! <3

sanashaba'

sv; inte så mycket, ska strax in i duschen!(:

-åh så fina ögon!

Jessica

Varsågod:)

Danti

sv; mm :)

L I Z A

sv; härligt!

jodå, det är bara bra.



det beror ju på, om du verkligen följer min blogg eller om du bara vill ha prenumenater? ;)

Ellenor

.. the shiver's around me now, you're so fine



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: