You'll never see me cry

| Djupt

Du har orsakat mig så mycket smärta

Mimmi Naveed

If I'll remember then I will! :)

Mimmi Naveed

:)

Sofia

snackar på skype, dusj? :D

Jessica

Kul att du är med! Jag meddelar när vinnaren är uppe :D

Miriam

Hej!! Följa varann via bloglovin? :)

wilmaaa

ja ganska<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: idag blir det att gå till bilskolan och gå på riskettan! :)

LIIV - vanlig men unik

Mysig header du hade, gillar humlan på blomman där :-)

Lisa Radojewska

sv; najjs!

ja kollar tv, har du varit på öland förr?<3

Danti

sv; :D Den där tröjn du har på bilden, har du köpt den från Gotland? För att jag har sett en sån tröja på en affär :P

josefine

Okej. Svarar på kommentarer :)

Allt bra idag ?

n i k o n s p h o t o ♥

Sv: Härligt! :)



Pssst.. missa inte vår liveblogg!

sanashaba'

allt bra idag?(:

Nettez

Fin :)

Eriica (baaraeriica.blogg.se.se <3

sV: tack :)

intreserad av länkbyte? :)

Cajsa

god morgon fina amanda! :D

SAGA

Fin bild :)

anna

sv: åh najs de :D



händer idag då?

Gabbi

Hej hur är det ? kolla gärna min blogg www.priinsessanh.blogg.se , puss å kram <3

JR

Godmorgon;D

Lisa

fint=)

Nathalie Nyrén

Det gör jag med! :D

Gabbe

Hoppas det här inte tas som något onödigt..o.o.

för då ber jag verkligen om ursäkt..

Hej!

Jag är med i en fototävling som jag skrivit om i min blogg, om ni tycker om min bild får ni jättte gärna rösta på mig ^^

Jag kommer länka alla som har röstat på mig som ett tack och för att visa min tacksamhet, inte för att locka folk att rösta på mig =) (Jag är nummer 5)

Kramar!

Derektlänkning till tävlingen: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/july/rosta-pa-din-favorit.html#comment

Mimmi Naveed

Tack! :)

Miriam

Hej ! Har lagt till dig nu, Kram!

semlan

Vinnaren av Veckans blogg är nu uppe kolla om du vann :D



Ha en bra dag! ;)

wilmaaa

tack, dsm!

EMMAS!

fin bild :D

elin ♥

svar ; teheh, det var något jag bara slängde ihop för ett tag sen, men jag funderar på och byta, förslag på hur det kan se ut? :D

elin ♥

svar ; hm.. okej ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: