by amanda

| Resor

Idag åkte vi norrut på Öland. Stannade och fikade, kollade på lite sevärdigheter, tog en promenad i skogen (?), kollade på någon outlet, åkte till Ölands norra udde och kollade på en fyr vid namn Långe Erik. Sen åt vi på en resturang till middag. Pratade med Elin ganska länge och nu chattar jag med Helena på facebok. Här är bilder från dagen, fler kommer senare. Hoppas ni haft en bra dag :)









Jessica

Allt bra? :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

Anonym

sv; :).

EMMAS!

fina bilder :D

Lisa Radojewska

sv; de låter bra! jag sovde lite sådär.. sen vaknade ja tidigt mä! :(

haft en bra dag?<3

Frida

Yes! Vad har du gjort idag då? :D

FREDRIKA PERSSON

sv; så lite så :D

A D E L I N A

ser jätte härligt ut! :D

Johanna

Svar : Jaaaa, det är as najs ju :D Mycket roligare än att bara vara med familjen på semester ju :)

M *

- jättefina bilder :)!

cecilia

Nu är Dagens blogg vinnare uppe! Kika in och kolla om just du vann! Kommer snart en till tävling. Annars ha det bäst och tack för att ni var med och tävlade! :D <3



http://hoeglunds.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-vinnare-1.html#comment

Julia

sv. Tack! :D

FREDRIKA PERSSON

fina bilder :)

Linnea

-nej men vi kan göra i ett inlägg :-) men jag fixar de när jag kommer hem från jobbet vid sex:-P bloggar från mobilen just nu

Kaffehörnan

Vad fina bilder, fint på Öland

Varit där mkt och campat

z i r r e s ♥

Fina bilder! :)

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Vinnarna av dagens blogg finns nu på bloggen, drog tre vinnare. Blev du en av de?;) Kika annars anmäla sig igen om du vill :)

SelenaGomezSwe

sv: allt bra med dig idag? :D

Cajsa

hehe tackar.. ^^

c.

åh vad gott med våfflor!

Danti

sv; mm ;)

toves träningsblogg

Hoppas du får en bra helg.. om ett par timmar slutar jag och åker till Örebro där min pojkväns släkt bor..

felicia

fina bilder :)

FREDRIKA PERSSON

sv; ja :D

Natalie

söt blogg =)

FREDRIKA PERSSON

SV; Så lite så :D

Jessica

Härligt!

Jo, men det är bra här med :D

Kaffehörnan

De hette klinta då

Sen sparade jag kronor, sen åkte jag radiobilar o spela minigolf

Danti

sv; hihihi :)

FREDRIKA PERSSON

SV; tack så mycke!

Jessica

Jadå:D

ohja, visst är dom!

Danti

sv; :D (När Tova kommer tillbaka kan jag nog skicka bilden ;)

Kaffehörnan

Ja, 8 e 9 år i rad

Du fotar bra

Du har ej tänkt och ha en fototävling

Cajsa

ska ner på apoteket nu. kramis!

anna

sV: ja vet inte vad ja menade med de :P



händer i helgen då :)?

alexandra | fotoblogg

så fint ställe! :)

LINDAVIOLA!

Jätte fina bilder :).

Marie Hanna Nyberg

sikka härliga bilder! :)

M *

- haha okej men jag la till dig nu du hade 154 nu har du 155!

Rebecca - TÄVLING I BLOGGEN

Härliga bilder!

micka

läckra bilder! gillar den första speciellt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: