by amanda

| Resor

Här kommer bilder ifrån när vi var på Fårö/Gotland. Fler kommer senare :)










A D E L I N A

anmäl dig till dagens blogg vettja! :D

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :D

Jessica

Det lät ju lite jobbigt.. Men hoppas att dina dagar är fyllda med en massa skoj iaf :D

Enya♥

Sv; okej :)



Gotland är så mysigt! fina bilder :)

josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

Nathalie

Åh,sjukt coola bilder! :)

Enya♥

Sv; aa det är fint :)

Enya♥

Sv;Tack :D

Jessica

Härligt! Tackar :D

Anna med A

Nu har jag kommit hem igen :D

Nathalie Nyrén

Jag har länkat dig nu, säg till när du länkat mig :)

Maja

Vackert!

Enya♥

Sv; hihi :)

Sofia

har bara tagit de lugnt, dusj? :D

M *

- fina bilder!

Tova

haha tycker jaag mee :P<3

fina bider! <33 :P

♫♪ Sandra T

härliga bilder :)

Evelina

Fina bilder du tar !:D

Jessica

Vad gör du :D?

alexandra | fotoblogg

härliga bilder!

A D E L I N A

Nu är dagens blogg utsedd! Blev det du? :)

kram!

Nathalie Nyrén

Så lite så! Okej :D

Evelina

Allt bra med dig? :D

Tova

varsigod! :P <333

Anna med A

allt bra? :)

Evelina

Allt är bra med mig :)

sofia

okejj :D

anna

sv: tack så mycket :)



härliga bilder :D

Jessica

Nice! Jag gör inte alls så mycket :D

Matilda

Fin blogg!

Allt bra?

Kika gärna in på min blogg oxå!

Essy

härliga bilder!:D

cherie

jätte fina bilder! <3

kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

Victoria

Superfin blogg :)

Frida Bladh Rydén.

Hejsan!

Kolla gärna in i min blogg & skriv vad du tycker om den :)

+ följa varandra via bloglovin ? :)

moa mildén

det är så fint där ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: