Länkbyte

| Länkbyte

Kolla in tjejens blogg !

 

Cajsa

smart va? xD eller typ...xD hahaha!

Anonym

Jag kan rabbla, men det är så jävla mkt.. haha, jag har blivit kidnappad, hotad, misshandlad, sätt andra i familjen bli misshandlade, våldtagen flera gånger, haft ätstörningar, varit deprimerad och haft ångest. varit med om en äldre man som förföljde mig dagligen i två års tid så jag var tvungen å skaffa hemlig identitet. Sedan har min bästa vän tagit livet av sig osv.

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

anna

sv: ne ja har haft så ont i magen hela dagen men de har gått över nu så nu blir kvällen bara bättre :D

anna

sv: jo de är skit kul :D

Cajsa

hehe jo det är klart att jga kunde ha gjort det men vill inte att videon ska finnas på två inlägg. :) känns onödigt..xD speciellt i en kategori som sällan uppdateras. xD

Gabbe

awesome =D

Anonym

sv; ::).

Cajsa

hihihi.. ^^ btw, det kommer en tävling på bloggen snart. ;-) vet inte om du har iphone dock men om du har det kommer du kunna vara med i alla fall! :D

Anonym

sv; Tack :).

anna

sv: vad ska du göra ikväll då :)?

SelenaGomezSwe

sv: jajjemen ;)

vad görs då? :)

Gabbe

absolut ;D

SAGA

La in den på min blogg ;D

Cajsa

attans då. :(

Frida

Ok, härligt! :)

Jo tack det är bra här med!

EMMAS!

hihi :D

Gabbe

hehe =D

Cajsa

ska ha en tävling där vinnaren vinner ett iphone-skal. :)

A D E L I N A

sv: så lite så :)

sofia

Tack dsm! :D <3

Cajsa

ska redigera klart bilder nu söt men vi höres sen eller i morgon. ;-)

A D E L I N A

sv: ja visst är det :D

Gabbe

=)

josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

sofia

hihi :D <3

FREDRIKA PERSSON

hoppas du haft en bra dag!

FREDRIKA PERSSON

SV; tack :)

sofia

Tack :D <3

Jessica

Jaa, visst är hon!

EMMAS!

SV: Var gärna med i min nya tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara från appleskal.se :D kram!

cecilia

Kommentera och bli dagens blogg, 3 vinnare dras ikväll! ;) <3



http://hoeglunds.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-d.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: