Länk byte

| Länkbyte
Checka brudens blogg! Den bjuder på allt möjligt, hon skriver bra och intressanta inlägg.
Hon lägger upp bra musik och hon är söt! Ni kommer inte bli besvikna :)
http://lillaflickanm.blogg.se
sandra

sv: tack!

Linn

sv; Hihi! åhh tack :D

FREDRIKA PERSSON

SV;:)

aina [fotoblogg]

sv; jag har lagt till dej nu! :D säg till när du lagt till mig också ;)

Gabbe

sv: hehe jag förstår ^^

Lyckliga slut får en ju trotsallt att må bra =D



Asså Boys don´t cry är väl inte derekt ärldensbästa film men jag råkar vara förtjust iden just för att hon spelar kille så sjukt bra =O

Haha nu måste jag se om den bara för det xD

Cajsa

hoppas att du har haft en bra kväll sötnos!

Jag är galet trött så jag ska sova nu. :) natt natt söt!

sanashaba'

sv; jotack, allt är toppen med mej oxå! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Jessica

Jorå, absolut :D

Eva la diva

Lust att hjälpa mig att rösta?

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=e8XrrQvmXzjlTJh0k6rvTMrJ1IB0GXDiSYN8n9kAxHkHOFEyAwhR#Gallery ^^

tessan

också jobbat igår..

men idag är jag ledig, ska ut och sola :D

malin [fotoblogg]

vilken härlig blogg du har :) hoppas du får en fin dag!

Sandra

Händer idag då?

Kram

Enya♥

Sv; Tack det värmer! :D

ronja

sv: aa, det hade vi också :)

ronja

sv: tack så mycket :D

josephine

Sugen på en fet länk?

Klicka då på länken!

Vinnaren dras imorgon!

http://twinblogg.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment

FlizanLizan

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

SelenaGomezSwe

sv: hehe visst e dom :D

Mimmiiiss

Lust att kika in min blogg? :)

Vore snällt! Kärlek till dig!

görs?:)

z i r r e s ♥

Tackar :D

tessan

hejsan :)

Nu har jag lagt upp alla som har röstat på mig ♥

Tusen tack att du var en av dem :)

Hoppas att du får en bra helg.

belloon,

Vad ska du hitta på under helgen? :)

elinn

okey, samma :)

vad har du för dig då?

Julia

allt bra idag ? :)

Nathalie Nyrén

Härligt, ja med mig är det super :D

Toppen själv? ;))

bella

du får gärna länka min blogg:) kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: