I will stand right next to you

| Djupt

ronja

fint :)

wilmaaa

trevligt:) ska se på film med mamma och så!<3

Johanna

Svar : Idag har jag bara tagit det lugnt, själv då? :D

Lisa Radojewska

fin outfit!



sv; okej :p jag har aldrig varit utomlands :/ <3

Gabbe

sv: åh okej =O tack ^^!

MADDES

Det är bra med mig. Vad ska du göra ikväll?

Anonym

sv; Okej :D.

Jessica

okeej, härligt:D

alexandra | fotoblogg

sv; låter roligt! :)

snygg outfit!

Alessia

Sv; har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig. :D

M *

- fin outfit!

Lisa

så lite så:D

josefine

Okej. Ja min dag har varit kanon :)

Allt bra idag ?

Matilda

Önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

Cajsa

hihi.. ^^ nej om man kanske ska gå och lägga mig...

Jessica

Nu är dagens blogg utsedd! Kika in på min blogg för att se om det var just du som vann :D

c.

sv: ja det är gott! jasssså gjorde du? :D

Jessica

Joo:D

allt bra?

Cajsa

finns ju inget annat att göra..xD ska exprementera med en filt över fönstret dock så jag får sova i natt. :P

c.

sv: ahaaaa, nice ju! :D

Enya♥

Va gärna med i min dagens blogg! :D



Följ instruktioner!



(Ursäktar om du inte gillar min reklam)

Cajsa

mitt fönster ligger åt öst så jag får solen in kl 5 på morgonen.. ^^

Jessica

Härligt! Det är bra här med:D

Enya♥

Sv; Kul att du är med! :D



Kom ihåg att du har större chans att vinna om du röstar varje dag! :D



Kram!

ronja

sv: aa :D

c.

sv: förstår det :)

Cajsa

nope. :/

ronja

sv: jag med :)

anna

sv: de är illa de :P



vilken gullig kjol :D

EMMAS!

snyggt :D

Cajsa

haha blev inge sova i alla fall..xD började redigera en film till klassens låt. xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: