Film betyg

| Filmbetyg



3/5 hjärtan
En före detta proffsboxare driver en boxningsklubb där det en dag dyker upp en tjej som bestämt sig för att bli proffsboxare. Han är inte intresserad av att hjälpa henne, och är övertygad om att hon kommer att misslyckas. Hon är envis och börjar träna på egen hand. Snart har klubbens allt i allo fått upp ögonen för hennes talang och börjar coacha henne. Motgångar och folkets misstro byts snart i framgång och beundran.

Tryck här för att se trailern.

Jag tipsades av denna film på Filippas blogg. Och den lät bättre än den faktiskt var, om jag ska vara ärlig. Den började väldigt segt, men blev bättre senare. Jag kan inte riktigt säga att det var ett bra slut. Det bästa möjliga kanske, men jag tycker det borde gått annorlunda för Maggie. Mycket känslor i filmen i allafall. Se den om ni vill, ni kanske tycker annorlunda än vad jag gjorde.

Bild lånad från google

Liza

Av mig får den 5/5 tyckte den var jättebra. :)

Linn

Ska vi köra en länkbytning? :D

Gabbe

Jag gillar filmen för att huudrollen, skådisen är extremt bra!

Hon spelar "Boys Don´t Cry" så extremt bra!

Inte ärldens bästa film men hon spelar så bra =D

Filmen hr inte ett lyckligt slut som många andra (Vilket jag också gillar) och jag gillar även att den är realistisk och att en insident som det som hände i filmen kan absolut hända =)

Den är hemskt sorglig! men riktigt bra enligt mig ^^

Men jag förstår också vad du menar =)



sv: Oj fuck =O!

Hopplöst tillfälle!

Tova

Riktigt fin blogg! :)

kommentera/följ gärna min! :P

ska följa dej nu sötnos! <3

kram ♥

claramaja

Tack du, jodå. Det är väl helt okej, själv?

(:

dreamsandthoughts ☆

tack :D

Linn

sv; Super! :)

Linn

Nu så! Visste inte riktigt vad jag skulle skriva men hoppas du blir nöjd :P

Linn

sv; :) Jadå det är lugnt! :)

Ragna =)

sv; Tack så mycket :)

Sandra

Jag har precis spelat kort med mitt hjärta och nu kikar vi på teve , snart blir det glass och film !



Vad gör du?

Kram

claramaja

Ja, det är bra.<3

dreamsandthoughts ☆

sv :D

sofia

härligt! :D

dreamsandthoughts ☆

tv :D sj ?

Ragna =)

sv; :D

Jag har sett den filmen, jag tyckte inte den va så bra :P

sofia

jadåå! Vad har du gjort idag? :D

Ragna =)

sv; Hehe, ja :P

tessan

gjort idag?

Anonym

följa varnn med bloglovin? :D

Tova

taack sööötis :) <3

Anonym

den har jag faktist aldrig sett

dreamsandthoughts ☆

okej :D

haft en bra dag? :D

anna

sV: vilken galet snygg header du har :O

sofia

okejj, firat pappa å faster! :p <3

Anonym

lagt till dig, lägg till mig med :)

Jossan

sv. Hihi okej, det vet jag nog inte vilken det är trorjag. Hehe :D

Ragna =)

sv; Eller hur :D

Johanna

Svar : Hihi tack :D

LINDAVIOLA!

sv; Ja, bortsett från jobbet ;).

Amanda

Kanske man borde ta och kolla på :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: