dagens outfit

| Outfits
Idag har jag bara legat och solat, pratat i telefon och kollat på Gossip Girl. Senare på kvällen fixade jag till mig och gick ner till en resturang precis vid vattnet där mamma och Jouni var. Vi satt i solen, drack och pratade. Sen blev det grill buffé, mysigt. Satt där ganska länge innan vi gick hem. Nu spelar vi kort. Bloggar kanske senare. Kisses ♥

Topp från Ginatricot
Jeans från Mango
c.

jättefint :)



sv: kan jag göra :)

c.

adda du mej istället, hittar inte dig :)

Jessica

Jadå:D

Snyggt!

c.

sv: för det fanns många, visste inte vilken som var du, haha :D

okej bra :)

c.

sv: så lite så :)

c.

sv: yeah :)

c.

sv: tack sötis :)

c.

sv: :) <3

vad händer imorgon?

c.

sv: låter bra det :)

jag vet inte än faktiskt :)!

c.

sv: yes :D <3

EMMAS!

snyggt :D

c.

sv: musik o sånt, dudå? :D <3

c.

sv: låter bra det ! :D

c.

sv: okej gör så! :D <3

wilmaaa

ja visst:)<3

EMMAS!

sv: hihi :d

c.

sv: nej kollar inte på det! :D

EMMAS!

sv: dricker cola :D dudå?:D

Jessica

Varsågod:D

Johanna

Svar : Härligt :D

c.

sv: vet inte, kollar aldrig på tv haha :)

anna

sv: har du haft en bra dag _D?

anna

sv: najs de :D



jo min dag har varit suverän :D

Johanna

Svar : Hihi tack :)

EMMAS!

jaha vad nice ;D

anna

sv: idag har ja varit med kompisar :D sj då?



tack så mycket :)

Jessica

Jag gör inte alls så mycket, ska nog gå & se vänner nu :) vad gör du själv då?

sanashaba'

sv; hos mej har det bara regnat idag, Så jag har inte kunnat sola nåt på flera veckor!):

Johanna

Svar : Hihi :D

EMMAS!

hihi :D

Cajsa

god natt sötnos!

Anja - 17 & mamma!

Hej!

Enormt fin blogg! :) Lust att göra mig en liten tjänst? Gå in här: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2053971241361&set=o.119864081372236&type=1&theater, och rösta på mitt bidrag genom att gilla bilden. :) (Du måste gilla sidan också) Vore guld värt, och alla som gillar får en länkning i min blogg med 200 unika läsare per dag. :) Lämna en kommentar isf! Vore iallafall supersnällt, och tack på förhand, och förlåt om du inte gillar sånt här! :) Kram Anja.

Elin♥

Fin outfit! :)

Allt bra med dig?

felicia

snyggt :)

Sari

Så fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: