Dagens blogg vinnarna

| Tävling

Nu är dagens blogg avslutad och jag har dragit 3 vinnare.
Tryck på länkarna för att se om just du vann !

Vinnare 1

Vinnare 2

Vinnare 3

Cajsa

kollar på en serie. :)

Anonym

sv; Varåsogd :).

Malin

har spelat frisbee golf med kompisar, sj? :D

Cajsa

the comeback. :)

Cajsa

ja men den blir lite för mycket. :P

Cajsa

typ ingen som verkar ha gjort det..xD hehehe

Jessica

Grattis till dom :)

Tova

följa varann via blogglovin? :) <33

Cajsa

hehe..xD men det är med bra skådespelare. ;-)

Jessica

Jadå, det blir nog bra <3

Tova

har redan gjort det sötis ;)<3

Anonym

grattis till dem :D

Malin

ok,låter skojjit? :D

Malin

sv: okej! :D

Anonym

hoppas du har haft en bra dag :D

EMMAS!

najs :D samma :)

E m e l i e

sv: Oj ursäkta (a)

Hanna Nyberg

grattis till dom som vann! :D

Tova

good ;) <3

Cajsa

Lisa Kudrow i huvudrollen bland annat. :) (Pheobe i vänner.. ^^).

Tova

hahah jaa ;) han e 2år ;) <3<33<3

EMMAS!

hihi jaa :D

Cajsa

WOOOT!? :O har du aldrig sätt vänner!? ^^ första jag träffar tror jag som inte har det! xD

Malin

sv: hihi tack <3

Malin

haha tack! ;D

E m e l i e

sv: ja hon är såå söt :)

Tova

hahah jaa ;)<3

Malin

hur gammal e du? :D

Cajsa

den dummaste av tjejerna. det är ju rachel, monica och pheoboe. :P

Tova

aaddu ;)<3

Cajsa

hehe bra description eller? xD hehehe

Marie Hanna Nyberg

sv: härligt!! :D

Malin

samma :)

Anonym

sv; Tack :).

Pretty Little Liars

sv: härligt, jadå :D

EMMAS!

sv: vad bra att du gör de :D:D

E m e l i e

sv: hihi tack ;)

Malin

Grattis till dom! :)

yo

hur har helgen varit :)?

anna :)

sv; ÅÅÅH ! tack så HEMSKT mycket! :D

blir jätteglad juu! ;D STORT, STORT & STORT TACK verkligen! :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: