by amanda

| Resor

Idag blev vi väckta tidigt som vanligt. Gick upp, åt frukost, duschade och när vi var klara åkte vi hemifrån. Vi tog färjan över till Fårö. Åt creps, fotade, fikade, klättrade och tog bilder på raukar. Efter flera timmar tog vi färjan hem igen, gick på stan lite och sen hem. Jag fick med mig ett nytt linne, och även en kopp i lördags som det står I <3 Gotland på. Vi åt grillat till middag och har bara myst ikväll. Ska snart gå ner till stranden och ringa Hanna, det behöver jag. Vi hörs imorgon. Puss&Kram

Fler bilder kommer senare, en bild tar ett halv år att lägga upp -.-







vicky

Jätte fina bilder!

Allt bra med dig idag? :)

lindafransson - makeup!

vilka härliga bilder & vad duktig du är :)

SelenaGomezSwe

sv: allt bra med dig idag då? :D

Sandra

Härliga bilder!

Det är bara bra , vad gör du?

Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra här med :D

mysiga bilder!

sandra

sv: okej vad mysigt :)

josefine

Tack :)

Allt bra ?

Nathalie Nyrén

Godmorgon :D

Lisa

sv, det ska jag :D

Michis

Fina bilder :)

Fin blogg! :)

rebecka.blogg.se

sv; aha, vart jobbar du? :) jag har inte gjort mycket alls :)

belloon,

menar du peddo bilden? haha jo tack gumman! :)

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

sv: det är det också:)

allt bra?:D

Matilda§upergirl!

jo allt är bra med mig :)

Gabbe

sv: hehe det är ju faktiskst sant ^^

Man måste kunna sätta sig in i fantasivärlden då och då, för utan motsattser så skulle inte världen existera på det sätt det gör nu, utan verklighet finns ingen fantasi och utan faantasi finns ingen verklighet.

alla drömmer sig bort ibland även om man förnekar det ^^



Skulle se om "Boys Don´t Cry" ;)

Johanna

Svar : Tack :D

DemzziZ

hejsan! :D

följa varann via blogglovin? ^^

kraaamar. (:

dreamsandthoughts ☆

tack =D

fina bilder =D

Anonym

JUST NU 10% RABATT PÅ ALLTING I BLOPPISEN!

Fynda fynda fynda!

stuffstuff.blogg.se

KRAM

sofia

okejj, härligt. Skulle oxå vilja fara till Gotland! :D <3

Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

FannY HulT

sv: ja verkligen, hatar sprutor ;)

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

riktigt fina bilder, gillar sista sådär lite extra!

Amanda Jonsson

hoppas du har det fint i veckan! :))

elinn

okey, jag svarar på kommentarer :)

fina bilder.

Linn

av; Yes :D

sanashaba'

Hejsan! Nu har jag en dagensfråga uppe, skulle betyda jättemycket om du sa vad du tyckte! Ha det bra. KRAM

Jossan

Gillar bilderna! :)



sv. Ahaokej :o

Är det bra med dej då? :)

Toves träningsblogg

tjingelingens..

idag är jag sjuuk.. har sjukt ont i halsen och super hes. Hur mår du själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: