by amanda

| Natur


Ojoj, vilken uppdatering.. haha :) Jag har inte haft tid alltså, och igår fick jag inte igång internet. Igår i allafall så var jag och Helena lediga, så vi planerade att åka in till Norrtälje över dagen men det blev inte så. Istället sov vi ut och möttes sen i Simpnäs. Johanna jobbade så vi gjorde henne sällskap. Därefter åkte vi hem till de, städade och gjorde pannkakor. Johanna åkte hem till Stockholm. Jag och Helena gick ner och satte oss på bryggan i solen och chillade. Sen drog vi ner till Simpnäs igen. Fast gjorde då Jonatan sällskap. Vi satt och pratade och så. När han slutat satt vi på en klipp vid vattnet och bara pratade. Sen drog vi hem till mig. Lyssnade på musik, spelade kort, yatzy, pratade och hade super mys. Runt 1-halv 2 drog de hem. När jag slutat jobba idag tog jag bussen hem till Stockholm. Helena hoppade på den också så vi tog sällskap. När jag kom hem åt jag middag, packade, duschade, rakade mig och nu sitter jag framför datorn.

Imorgon åker vi till Gotland! Båten går klockan 5 på morgonen från Nynäshamn, så vi får gå upp typ vid 3 ?! Shit, jag har typ gått och lagt mig då de senaste dagarna. Menmen, internet är med så ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Kommer inte blogga mer ikväll, hörs imorgon någon gång. Puss&kram ♥
Toves träningsblogg

idag har jag haft en super mysig dag tillsammans med min pojkvän och min vän. Vi har badat och solat och nu sitter jag framför tv och bara myser, du då?

anna

sv: lugnt :D



händer i helgen då?

sofia

jaadåå :D <3

dreamsandthoughts ☆

god natt :)

M E R E I

- jättefin bild!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; .. vet inte vad det är som händer längre, lever som i en mardrömm.. när man försöker ta hand om sig så är det nå nytt.. som skrämmer en..

josefine

Tack :)

Allt bra ?

semlan

Nu startar en ny omgång Veckans blogg. Va med och få en länkt på min blogg för större chans att vinna följ mig på bloglovin



http://semlanofc.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-d.html#comment

claramaja

Tack!



Vad bra:) Nej, nu är det inget vidare.

sandra

jag vill också till gotland :(:P

- M a r i a

sv; okej roligt:) allt bra?

Cajsa

hehe jo då. :P

händer i kväll?

Linnea Sjöström Foto & Vardag

vilken härlig fotoblogg! underbara bilder o jättefin headern :D



Har fina tävlingar igång i min blogg. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-valfritt-smycke-ifran-l-s-smyc.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-valfri-vara-ifran-gniztracom.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-ifran-deco.html#comment



Har en video i mitt senaste inlägg. Det vore jättesnällt om du kollade på den och kommenterade din åsikt. Ha en jättebra lördagskväll! :)

Anonym

vad händer ikv? :D

Enya♥

Sv; haft en bra dag? :D

bella

tycker du det är ok att stänga ner bloggar utan anledning? läs mitt senaste inlägg och skriv vad du tycker! kram bella

Johanna

Svar : Hehe. Vad gör du då? :D

Maria

Vacker bild :)

Allt bra?

dreamsandthoughts ☆

jaa =D

dreamsandthoughts ☆

okej :D vilken hade du köpt?:D

dreamsandthoughts ☆

ja vet inte heller ! ;O

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; naw tack tjejen! lovar att säga till! <3

dreamsandthoughts ☆

görs?:D

Cajsa

tack finaste! ♥

dreamsandthoughts ☆

jag ska måla naglarna :P

dreamsandthoughts ☆

hihi okej :D

Cajsa

då tackar bellman för kommentaren på honom då.. ^^

Hehe :D Fin bild!

sandra

hehe :) men hur länge skulle du vara där?

Varsågod o tack :))

Enya♥

Sv; jao :) fin bild!

dreamsandthoughts ! =)

haft en bra dag? =)

FannY HulT

tävlingen är nu avslutad.

gå nu in och kolla vilka som vann!:D

belloon,

sjukt mys! :)

Sandra

Tack så mycket!

Allt bra?

Kram

Jossan

Fan va härligt å åka bort lite! :)



sv.Varsegod! Ja, pasta är ju supergott :D



Tack som fan! :DD

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jasså jo facebook är ju bra:D<3

SAGA

Men har du kommit på hur man gör de spegelvänt? :)

z i r r e s ♥

Just nu pågår en frågestund på bloggen! Ställ gärna en fråga eller två, kram :)

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/july/fragestund-medans-jag-ar-bortrest-passa-pa.html#comment



SV: Tack så mycket :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: