by amanda

| Vardag
Tjenare mannen ;)
Igår kväll var jag med Helana och Johanna. Vi var hemma hos de och åt tacos, satt ut och lyssnade på musik + pratade. Sen åkte vi lite moppen. Kom hem runt 12, satt lite framför datorn innan jag gick och la mig.

Idag gick jag upp runt 10, duschade och fixade mig. Åkte till jobbet, idag var det mycket städning och sånt. När jag slutade åkte jag hem till Johanna och Helena igen. Vi kollade på Sex and the City. Åkte därefter ner till Cafeét igen, fikade och så. Nu är vi hemma hos mig och håller på att laga mat. Jag bloggar kanske senare. Puss&Kram








Varsågod. Fett fina bilder. :D

ragna

mysiga bilder!

Enya♥

Sv; okej :) tat det lungt!

toves träningsblogg

jaha okej, själv sitter jag o myser framför tv:n o bloggar lite.. ha en bra fortsatt måndagskväll :)

Cajsa

mysigt! :D

planerar lite och ska nog sova om ett tag. :P

Cecilia ♥

Sv; Saknar dig med! Du jobbar också helger va? Eller? :)

sandra

sv: tack, den är typ 1-2 år gammal :O

Linnea

Sv: härligt! Allt bra annars? :)

Cajsa

eller hur!? jag bara MÅSTE ha den! xD hehehe

sandra

sv: :)



härliga bilder :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

det blir nog inget bara..

Cajsa

klicka på bilden så kommer du till shoppen. ;-)

Cajsa

hehehe..xD

nej nu ska jag sova. natt natt sötnos!

sandra

sv: varsågod :)

sandra

sv: jag har varit hos min pappa ett tag, varit med vänner och så :) själv då?

Johanna

Svar : Yes :)

sandra

sv: okej, nice :) hur länge till ska du jobba?

sandra

sv: jaha okej, vad trevligt och åka iväg till gotland . Var evigheter sen jag var där :)

sandra

sv: ja det är fint där :)

dreamsandthoughts ☆

sv: :)

sandra

sv: jag ska på arbetsintervju vid 13 tiden sen vet jag faktiskt inte vad som händer :) själv då?

sandra

sv: ett barnskötarjobb i sätra :P

aha okej, nice :)

sandra

sv: tack så mycket :) kan behövas! hatar att gå på intervjuver, man blir så nervös:P

sandra

sv: jaa usch :P

sandra

sv: kollar på tv, du då? :)

A D E L I N A

sv: tack :D härliga bilder!

dreamsandthoughts ☆

jaa :D

dreamsandthoughts ☆

inte så mkt ;) sj ?

Så lite så :D

Jessica

Tack så jättemkt :D

dreamsandthoughts ☆

okej :D

Junitjej

Vilka vackra bilder!!

z i r r e s ♥

Fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: