by amanda

| Vardag
Förlåt för absolut inte ett endaste inlägg igår! Men jag var ledig. Så när jag vaknade fixade jag mig och drog senare ner till Simpnäs med Matte. Vi köpte glass och drog sen till en skola här. Spelade lite fotboll och basket i väntan på hans mamma. När hon kom åkte vi ner till Simpnäs igen. Åt lunch med henne, syster och Linus. Efter någon timme åkte jag och Helena hem till mig. Spelade kort med Linus och Matte tills de drog. Då bakade vi kladdkaka. Spelade kort och lyssnade på musik. Runt 8 drog vi ner till Simpnäs. Hämtade Johanna och sen åkte jag hem igen. Åt middag och satt lite framför datorn. Åkte därefter till Helena, hämtade upp Meliina. Vi två, Helena och Johanna åkte hem till mig. Lyssnade på musik, spelade kort, sjöng, åt kladdkaka och drack te och ja. Haha, skjussade hem Meliina runt 1 kanske.

Idag börjar jag jobba halv 3. Så jag har precis gjort mig klar och sitter nu bara och kollar runt på lite bloggar. Tänkte spela lite kort med Matte som precis kom hem. Men nu måste jag gå, bloggar nog mer ikväll. Puss&Kram

Jag saknar dig tjejen!
wilmaaa

jarå:) allt bra med dig idag?

D

sv; okej :o men för mig ser den det :o

Tova

varsigod :) <3

sanashaba'

sv; hahah det kom jag inte på försen igår! För det stog ommar efter så jag tänkte att det kanske skulle va ett S hahahaha ;$

Tova

inget typ;) själv?:) <3<3333

Nathalie Nyrén

Tack så mycket <3

hanna

tack!

najs bild :)

Rebecka♥

sv; hihi tack så mycket!

fast inte lika mkt som dig :(



kram!

Tova

okej ;)<3<3<3<3

sanashaba'

sv; hahah, så smart jag är va?(A)<3

D

sv; :)

tanya (:

sv: okej :) <3

EMMAS!

vad görs?:D

Anonym

det är bara bra :D

Anonym

sv; :).

Jessica

Frågestund på bloggen!

Fråga på, sötnos. ♥

http://jessicasays.blogg.se/2011/july/fragestund-pa-bloggen.html#comment

Jessica

Haha:D

anna

sv: najs de :)



ne här händer de ignet speciellt

Varsågod & tack ! ;D

Marie Hanna Nyberg

sv: inga problem! :)

vad har du gjort idag?!

Cajsa

ja men det är ju alltid folk som måste trycka ner en. eller hur!? fattar inte själv vad jag gör för fel. Idag hade hon skickat in andra på min blogg för att skriva taskigt till mig. Det bevisar ju bara hur låg som människa hon är!

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi okej ska försöka lägga in typ en lista i veckan :D

Tjenare bruden. :) skulle du vilja göra ett bloglovin byte? eller kanske tävla i dagens blogg i en av sveriges mest framgångsrikaste bloggar, har haft min blogg i ca 4 veckor och har redan över 160 unika besökare och 400 sidvisningar. :D och på dom senaste 5 dagarna har det ökat med minst 20 unika besökare och fler blir det bara. :D

.

Just ja om du vill så kan vi göra ett länk byte också. :D Hoppas på att du har en underbar dag framför dig. :D PUSSSS //XTIO

belloon,

jaha du.. själv ska jag strax röra mig utåt :) hur mår du?

c.

sv: np :)

allt bra?

Nathalie Nyrén

Hihi! Hur är det med dig då sötnos?

sofia

varse! :D

elinnilsson-eeelinnnnnn.blogg.se♥

SV: :D

görs?:)

angie

Haft en bra helg? :)

Josefine Andersson

tss :D allt bra då?

LIENE

Fin bild:)

Lisa Radojewska

sv; hihi ^^

vad ska du göra idag?<3

bella

jo tack bara bra:) händer idag då? kram bella,

Fishis

FISKPUDDING ELLER INTE FISKPUDDING- som dagens blogg fast roligare!? Anmäl dig nu :)



Glöm inte: Bloglovin för dig som inte vill missa "Dagens Fiskpudding" :)

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Hejsan, är tillbaks efter en pausen igår :) Ny chans i dagens blogg finns nu i bloggen, anmäl dig igen om du känner för det! kramis

Malin

allt bra? :D

Angelica

Samma här, vad händer nu när sommaren tar slut då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: