by amanda

| Vardag
Förlåt för ingen uppdatering igår. Jag skrev faktiskt ett inlägg men det verkade inte komma upp så.. Iallafall så började jag jobba klockan 12. När jag slutade vid 4 stannade jag kvar i kiosken och pratade med Helena. Drog hem igen vid halv 6. Då tog vi i familjen plus några familje kompisar båten upp till älmsta. Vi åt på en resturang som låg på en båt. Efteråt handlade vi liten och sen tog vi båten till KnappKarlsson. En till resturang vid vatten. Mötte Helena där, vi satt vid vattnet, pratade och drack lite gott. Sen åkte vi iväg med båten igen, la oss någonstans och lyssnade på musik och chillade. Kom hem vid halv 2, då jag skjussade Helena hem på moppen. Kom hem igen runt 2 så hann aldrig blogga.

Börjar jobba klockan 12 idag också, så ska äta frukost nu och sen svara på komentarer. Skönt nog är jag redan färdig fixad. Efter jobbet ska jag nog vara med Helena igen, vi pratade om att bada men det regnade för en stund sedan så får se vad det är för väder när vi slutat. Hörs när vi hörs, puss :)

Här är några bilder, fler kommer senare.





Sannalitens.se

Svar: Okej, jag själv brukar göra ca 5-6 inlägg om dagen. Men då är mina tävlingsinlägg inräknade. Nåja. Har ni också fått sämre väder idag? :(



Förresten, vill du vara med och tävla om 1500:- på MQ? Min samarbetspartner Tourn har en tävling där man kan vinna just det, superlätt! Kika gärna in här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-1500-kr-paa-mq/?rID=79



Det du ska gära är att skriva ett inlägg i din blogg om en butik, och sedan är du med i tävlingen. Klicka på länken och följ sedan anvisningarna :)

SelenaGomezSwe

sv: hehe ja verkligen :P

allt bra med dig idag? :)

sandra

sv: joo /:

har du haft en bra helg?

dreamsandthoughts ☆

okej ;D

C ♥

- Det 'är sjukt härligt att åka båt!

felicia

eller hur :)



mysigt o åka båt :)

Sophie' PH♥TO

- ja självklart! ♥

PJOHANNAS

SVAR: vad gör du? :)

Cecilia ♥

Sv;Vi hade det underbart!!!! :D ♥

Lisa Radojewska

sv; ja mår fint ja mä! gjort idag?<3

kram

Ragna =)

sv; Varsegod :)

Allt bra idag? (:

Cajsa

jo det är bra med mig...typ... :P

Johanna

Svar : Hihi jag älskar den också :D

Hah tycker du ? ;P

härliga bilder btw. :)



Förlåt för sent svar. Har varit på landet och inte haft tillgång till internet. Men nu är jag tillbaks. Kram!

Julia

tjaa, fin blogg..

hur mår du ? ;)

SAGA

Alltså de är inte svårt, det är bara att prova sig fram, de är svårt att förklara beroende på vad du ska göra, men de är enkelt att hantera :p tryck på redigering sen är de bara att prova sig fram ;)

M E R E I

- hoppas du haft en trevlig helg :)!

Emilia

Hoppas du får en bra måndag! :)

♥ majjin - tjejen med foto intresse

svar: ah, den filmen är fett bra! :D



Ha en bra måndag! :D Allt bra idag? ^^

Enya♥

Sv; Tack så jätte mycket :D Värmer!



Händer idag?

Nathalie

tack snälla du:D vilka härliga bilder!

wilmaaa

ja:) allt bra?

A D E L I N A

sv: så lite så :)

sandra

ja, den har varit awesome :)

Cecilia ♥

Sv; Taaack :D <3

Dina med ju ;) mysigt ni hade :D♥



Hur gåre att jobba då?

dreamsandthoughts ☆

visst är den :D

S A N N A S . R U M

Härliga bilder :D



Just nu har jag en designauktion på min blogg. Det aktuella budet ligger på endast 81 kronor, kolla gärna in det! http://sannasrum.se/2011/july/designauktion-2.html

Anonym

SVAR: Jag har precis fixat mig :)

Cajsa

är lite orolig för en kompis bara... :P

göres?

Ragna =)

sv; Jodå, det är bra :)

claramaja

Åhhh, tusentack!:)

~ Dana ~

Vad ska du göra på fredag :)?

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vart tvungen att pausa bloggen under helgen, men återhämtade krafter gör att jag nu måste gå vidare och med det är tillbaaks i bloggen :) ursäkta att jag inte svarat på din kommentar!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

men det var as kul!



det där ser med roligt ut!

sofia

hihi! :D

Jessica

Det är riktigt mysigt :D

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

sanashaba'

sv; hihi, ja!(:

allt bra idag? :D

Jossan

Jag vill också ha en båt! Haha :(



sv. Hehe, det var på min förra header det var en bild därifrån på solnedgången och det är nära Strömstad, på/i Västkusten där vi brukar vara på en camping :)



Hihi okej!

Gabbe

Kan du hjälpa mig?

Vilken bild tycker du är finast =O?

Den bilden med inlägget som heter "White Beauty" eller blomman i inlägget som heter "Story In A Foto"? =O

skulle betyda jätte mycket om du sa vad du tyckte!

Amanda Jonsson

Svar: tack så mycket, jag blir så glad!! :')

Ronja

Jätte fin blogg!

semlan

Vinnaren av Veckans blogg är nu uppe. Kolla om du vann. Gjorde du inte det? får du en ny chans när nästa tävling STARTAR i VECKAN!!! :D

rebecka.blogg.se

sv; så lite så :)



vad har du gjort idag? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: