by amanda

| Vardag

Jag blev dagens blogg här !

Idag blev jag väckt runt 10. Halv 12 kom Helena. Vi drog ner till hamnen. Pappa, Kalle och Tessan kom lite senare. Vi åkte ring bakom vattenskotern, bara vattenskoter och ja. Det var super kul, pappa körde så galet att Helena ramlade i vattnet ! :D Sen drog vi hem till mig igen, duschade och spelade kort. Åkte sen ner till Simpnäs. Jag började jobba klockan halv 3, och slutade halv 9. I flera timmar har Fredrik och 3 andra killar gjort mig sällskap utanför kiosken så tiden har inte gått alltför långsamt. Nu ska jag äta middag. Bilder från idag kommer komma imorgon. Ha en trevlig kväll!

Tova

härligt! :D

kompis tror att jag hackat mej in på hennes fb vilket jag INTE har :(<3<3<3

Cajsa

tanken var att låten skulle komma i kväll men den kommer nog i morgon istället. men kan lägga in den nu så kan du få se den i förhand om du vill? xD hehehe

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

sofia

hih tack :D <3

E m m a ♥

sv:

Lugnt du! ;)

Din blogg är grymt bra :D

Bitte Kråkbob

Hej har just nu en grymm tävling på min blogg där du har chansen att vinna en snygg Cykel värd 4495 kr.



http://www.lovemercury.se/?p=3960

wilmaaa

varse:)

allt bra med dig idag?<3

anna

sv: ja :D



va haru gjrot ikväll då?

Tova

jaa:(<333

sofia

hihi :D <3

Tova

jaa det ska jag ;)<33

Cajsa

hahaha aww, thanks! xD är dock inte alls nöjd med den. :( lyssnar aldrig förrän jag har lagt upp klippet för annars får jag hålla på i evigheter. xD Lyssnade på det NÄR DET VAR UPPE....SHIIIIT låter AAAAPPAAA! xD

Sofia

hah joodåå :D Hmm chipmunk ft chris brown - Champion

dusj? :D <3

Cajsa

jag brukar låta det vara om det inte blir för mycket dravel om annat än planerat..xD hehe...då gör jag om...men om jag bara säger något fel eller så lättar jag mig hellre live än gör om allt från början..xD ME LIKE RANDOM! :D hehehe..xD

Tova

haha jaa ;) <3

E m m a ♥

sv:

Tacktack :D

sofia

haha joo :p

okej! :D <3

Cajsa

haha men jag är ju så jävla random att det finns inte! xD hehehe.. :P

sofia

aadåå! :D <3

Cajsa

hehehe ja verkligen..xD tror nog att låten kommer upp idag i alla fall. :/ haha! xD vet inte alls hur jag ska göra än. :P

ronja

sv: aadå, själv? :)

söt bild!

JOSEFINE CHRISTIANSSON

ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund som kommer upp någon gång inatt, jag åker bort i en vecka och när jag kommer hem skulle jag bli riktigt glad om jag hade många bra frågor att svara på. Ser fram emot det. ha det fint kram :)

Angelica

Hoppas allt är bra med dig :)

Sov gott

Marie Hanna Nyberg

sv: ja det är klart det är! :D

Jessica

härligt! Jo, men det är toppenbra här med :D

Marie Hanna Nyberg

härlig bild!

wilmaaa

ajdå.. det är bra:)<3

bella

det blir nog en rätt så lugn dag men lite jobb har jag även att göra :)

allt bra?

kram,

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-4.html#comment

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack :D

Anonym

fin bild

tanya (:

SV: haha tack gumman! <3

Har du inte varit utomlands i år? :)

anna

sv: åh najs :)



ne ja gjorde inte mycket alls igårkväll :)

D

sv; bara bra :D

Louise

SV: Varsågod, och taack :D

Allt bra med dig idag? :)

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Kul att du är med! vinnarna är uppe nu (: kolla om du blev en av de annars anmäla sig igen. Lycka till =)

Tova

mest chillat själv?<3:P

Enya♥

Va gärna med i min dagens blogg! :D



Följ instruktioner! :)



(Ber om ursäkt om du inte gillar sådan här reklam)

angie

lät som en rolig dag igår! =)

sanashaba'

sv; hihi ja! Vad gör du då?(:

♫♪ Sandra T

fan vad kul med vattenskoter :D

Anonym

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D

Vem är din favoritartist?:)

Josefine Andersson

grymt! det har jag då aldrig gjort, något man skulle behöva prova känner jag :D!

WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

c.

sv: hihi :)

hoppas du får en bra kväll!

Rebecka

hej!



nu är dagens blogg vinnare uppe!

gå in och kika om du var en av vinnarna.



Kram!

MADDES

Hoppas du har en underbar kväll!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: