by amanda

| Vardag

Drog ner till Simpnäs runt 2 och chillade där tills Helena slutade. Åkte förbi henne en snabbis så hon kunde byta om. Sen åkte vi till mig. Satt på våran båt i hamnen, pratade och solade. Sen gick vi upp till huset igen, plockade massor med blåbär för att göra blåbärspaj. Fick åka till Simpnäs igen snabbt för att köpa det som fattades. Den blev super god, mums. Spelade kort, yatzy och lyssnade på musik. Tog mopparna till stranden, satt där i solen en stund sen drog hon hem. Jag åt middag och sitter nu bara och chillar. Helena och Johanna kommer hit om en liten stund, vi ska väl inte göra något speciellt. Bara umgås liksom. Men vi höres imorgon, puss&kram

sofia

Åhh vad rolig dag! :D <3

c.

sv: förstår det! :D

ronja

sv: tack :)

Marie Hanna Nyberg

sv: fast jag är inte söt!

jessica

sv: tack så mcyket:D

Nathalie

Fin blogg!!

D

sv; bara bra ;)

Tova

varsigod! :D <3

Belinda

Hej, vilken fin blogg! :) Och grymt fina bilder! :D Hjälp mig förbättra min? :)

Isabelle :]

Sv: Härligt!

Julia

Sv; ja men visst! Får flipp :o

wilmaaa

ja faktiskt!:)

tack, dsm!

alexandra | fotoblogg

sv; så roligt :)

Marcus Olsson - Fotograf

Det är första gången jag kollar in här och de lär bli fler! sjukt fin blogg hörru!!!

belloon,

Vad gör du?? :D

SV:bra,med mig är det toppen:D

fin bild:)

Mynnie

Godmorgon hoppas allt är bra :D

Marie Hanna Nyberg

sv: men du kanske känner någon som har en, så kan du ge den en fin present..? haha! :D

Louise

ÅH vilken fin blogg du har! :D

anna

sV: najs de :D



jo här är de bara fint :)

sanashaba'

sv; inget speciellt heller! allt bra idag?(:

Cajsa

haha tack snyggaste! ^^

Jessica

allt bra? :D

ronja

sv: aadå :)

EMMAS!

hihi japp :D

Johanna

Svar : Hihi tack så mycket :D

Tova

Njeee sådääär :/ själv? :P <333333333<3♥

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Härligt att du är med igen :D ny omgång av dagens blogg finns nu i bloggen. Kolla om du blev en av vinnarna! kram

JOSEFINE CHRISTIANSSON

ha en fin dag :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

svar; jodå, det är fint :)

julia

sv; Tack så jättemycket! :d Kram

LIENE

Du har fin hårfärg:)

M *

- fint hår!

MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

alexandra | fotoblogg

sv; aaa :))

Josefine Andersson

hihi tack så mycket :D!



vad händer idag då :)`?

c.

sv: tack sweety :)

E m e l i e

sv: haha okej :)

D

allt bra? ;)

carolina - Stall Assla

har du systemkamera? =)

jessica

sv: hihi:D

- Swedish Source Of The PLL

sv: tack så mkt :D

sofia

haha jaa :D <3

Rebecka

HEJ!



var gärna med och tävla om att bli Dagens Blogg!

vinnare kommer upp i morgon.

ursäkta om du inte gillar sån här kommentar.



Kram!

E m m a ♥

Dagens blogg är nu avslutat, kika in och kolla om det blev du ;)

Annars kör vi en ny omgång, i samma inlägg ;)



http://geminkaninmat.blogg.se/2011/july/dagen-bloggvinnare.html

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

Malin - En musikblogg

Fin blogg :)

Var gärna med i "Veckans blogg". :D

http://mallemusic.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vecka-30.html

Malin

tack själv <3



allt bra?

Anonym

följa varabndra på bloglovin?

gilla varandra på fb? :D

angie

Så bra! =) Min var ganska seg på jobb faktiskt =/

carolina - Stall Assla

sv: undra bara :)

anna

sv: va ska du göra imorgon då?

hanna

fiin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: