by amanda

| Vardag

Igår kväll när Helena kommit till mig tog vi en jätte promenad. Kom till slut fram till stranden, satt där och pratade en stund innan vi drog hem till mig igen och spelade kort med syster. Runt halv 1 åkte hon hem. Imorse gick jag upp klockan 8, duschade och sådär. Kom till jobbet strax över 9, så var 30 min för tidig. Fanns en hel del att göra idag, leveranser och sånt så har inte haft sååå tråkigt. När jag slutade satt vi ett gäng och spelade kort. Resten av dagen åter står att se vad som händer. Vi hörs senare. Kisses

Josefine Andersson

söt du är!



hihi tack så mycket :)!

Tova

näää vad söt bild! :D<3

Anonym

Fin chey!

anna

sV: najs de :D



haft en bra dag :)?

c.

söt!



sv: tack :)

josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

Malin

vill bara önska dig en super kväll<3

allt braa?:)

LINDAVIOLA!

sv; Tack :D.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, vi är rätt lika :D!

jessica

sv: vad bra:)

sarah

fin blogg :D!

Lisa Radojewska

sv; samma här! :D fin bild på dej <3

wilmaaa

okejokej:) varit med kompisar<3

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D blev supernöjd me skorna :D

elinochamanda

sv: okejokej, jag ska iväg :)

Daniella

Härligt, det är toppen :)

Vad gör du då?

Marie Hanna Nyberg

sötnos!!!

Cajsa

blir 21 i år...har räknat ut att om jag kommer in på alla skolor jag behöver för att kunna bli musikalartist så är jag klar när jag är 28. :/

anna :)

jättefin bild på dig ! :)

Jessica

Tack så mycket :D

Anonym

söt bild

ronja

fin :)

ronja

oj, skickade med fel bloggadress :)

EMMAS

fin bild :D

sv: okeej ska se film :)

Daniella

Fin bild :)

Jag vet inte faktiskt, ska kolla om jag hittar nån bra hehe :) Händer imorgon? kramis

sofia

haha :D <3

Daniella

Det var så lite så :D

Vad kul med vattenskoter :D

Imorgon ska jag nog hänga med bästis eller hälsa på hos kusinerna :P Vad gör du nu då?

Cajsa

hahaha..xD ska nog göra det i morgon tror jag.

sofia

joo :D <3

Cajsa

haha va söt du är! ^^

Daniella

:D

Svarar på kommentarer och ska precis äta och kolla på film.

Mikaela Coco Urbom

Mysigt de låter =)

Kram

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack gullis :D

EMMAS

sv: vet ej, sex and the city tror ja :D

Emma

Vad söt blogg du har ! :)

tanya (:

älskar ditt utseende, så sjukt vacker!

LINDAVIOLA!

sv; :D.

M *

- så söt!

elin norén

finaste ögonen! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: