by amanda

| Vardag


En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm


Idag har det varit en lååång dag. Det var ganska kul i kiosken, första dagen jag jobbar där. Gjorde fel i kassan 2 gånger, men det ordnade sig. Det är väldigt långtråkigt när ingen är där, annars är det ett väldigt socialt jobb. Man måste ha humöret uppe och vara trevlig mot alla som kommer. Menmen, nu är jag hemma och vi ska alldeles strax äta middag. Sen kommer Helena hit. Hoppas ni haft en bra dag :) ♥

alexandra | fotoblogg

vad roligt med sommarjobb, hur länge ska du jobba där?

Jessica

vilken härlig bild :D

Malin

sry skrev till fel! ;D



hahamen den e nice, ja :D

EMMAS!

okeej najs ;)

♫♪ Sandra T

tack! :)

Cajsa

klias i hela käften men annars så är det bra. :P

Anna med A

tack ;)

josefine

d kommer flera chanser :)gillar din blogg grymt mkt

Malin

<3

josefine

gjort idag då?:)

EMMAS!

japp:D

Malin

- roligt att du är med! :)



Förresten vem har gjort din design? :)

Jessica

Varsågod :)

Natalie

e det din båt :O snyyggg

josefine

vad kul:) va jobbar du med?

:) ingenting:)

Cajsa

pollen och jag har haft slut på tabletter i över två veckor nu. :P ska köpa nya i morogn.

Anna med A

vad gör du? :)

sofia

haha :D <3

julia

sv; Hihi, haft en bra helg? Kram

EMMAS!

hihi ja :D

moa

fin bloggdesign :))))

anna :)

va har du gjort idag? :)

johanna

Sv; Haha aah ganska , lite retarded men tack :) Gillar bilden längst till höger i headern , cool !

JOSEFINE CHRISTIANSSON

allt bra?

Daniella

Hej, allt bra? :)

Jessica

Jag fattar inte varför :S

Penny

Sv: Aa , skitsnygg! :D <3

toves träningsblogg

hej på dig du :)

jag är fortfarande väldigt sjuk har troligen luftrörskatarr.. hur är det själv?

haft en bra helg? Min var lugn o mysig i Örebro :)

Marie Hanna Nyberg

mysig bild! älskar att åka båt! :D

M *

- hoppas du haft en bra dag du med!

Melanie

NIce blööggg

z i r r e s ♥

Frågestunden är nu avslutad! Blev du inte nöjd med ditt svar? Eller kom inte din fråga med?

Ställ den i blogresponse så svarar jag i ett inlägg på bloggen!

DIREKTLÄNK:

http://zirres.blogg.se/2011/july/fragestund-medans-jag-ar-bortrest-passa-pa.html#comment

SOFIA

Önskar dig en fin Tisdag vännen.



SISTA CHANSEN Vinn en valfri Ziperall.

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment

KRAM

BELLAVIDEOS [FOTO & DESIGN]

hejsan har du lust att följa varandra??

D

sv; hihi ^^ det skulle jag nog oxå göra ;P

Mynnie

tack så hemskt mkt :D

LIENE

Härlig bild!

sanashaba'

sv; allt bra idag då?(:

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Ny dagens upp är uppe nu. Tack för att du medverkade igår, du är awesome!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: