by amanda

| Vardag
Tog bussen till Norrtälje, där blev jag hämtad av familjen. Vi åkte och handlade. När vi väl var framme gick jag och Kalle runt i skogen och plockade lite kantareller. Ganska många hittade vi faktiskt. Sen blev det middag och till efterrätt blev det blåbärspaj. Nu sitter jag framför datorn och bara tar det lugnt.

Imorgon börjar jag jobba klockan 12 och slutar någon gång runt halv 9. Vad som händer därefter är osäkert, om jag ska träffa Helena eller inte. Men jag bloggar när jag får tillfälle :) ♥

Oj vad snygg jag är! Och på bilden är inte allt :D
josefine

Gott med blåbärspaj, åt också det idag :)



Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

Malin

sv: japp! :)

Cajsa

gör du för kul i kväll då?

Marie Hanna Nyberg

sv: tack ska du ha söte! :D

Pretty Little Liars

sv': då haru missat nått eftersom serien äger :D

Johanna

Svar : Hihi bra :D

EMMAS!

hihi :D

Cajsa

kollar på serien fortfarande. ^^ ska se klart det här inlägget och sedan gå och lägga mig tror jag nog. ^^

jessica

sv: nice:)

Johanna

Svar : Hehe tack :D

Foton av Emma

Tackar!:D

EMMAS!

sv: hihi najs :D

Tova

ja allt är braau själv? :P <3<3

Malin

Känner att det blivit mkt av det. Och det har inte lönat sig så värst mkt, har rätt så många läsare o känner att min blogg ska handla om mig och inte massa länkar hela tiden, :) typ därför sedan massa andra anlediningar! ;D

Jessica

Allt bra? :)<3

Cajsa

btw...xD sa jag att jag skulle gå och lägga mig? xD hahaha! tänkte göra det nu i alla fall. :) natt natt söt!

Johanna

Svar : Hihi :D

Tova

braau :D <33

jessica

sv: ja, själv?:)

Lisa Radojewska

sv; skönt o höra! de är bra (:haft en bra dag?<3

kaffehörnan

ser redigt gott ut

♫♪ Sandra T

ja det är jag :)

SAGA

Jag önskar dig en fin kväll :)

sofia

hihi, synd att jag int vann men nästa gång då jävlar ;) <3

Malin

japp det är det !;D

Jessica

Härligt! Jo, men det funkar :)

wilmaaa

yes:d. gjort i helgen?<3

elinochamanda

har du några roliga planer för veckan ? :D

Marie Hanna Nyberg

sv: haha! eller hur! :D

jessica

sv: allt är bra, själv?:)

Melanie

Gillaru musik,träning o annat sköj?

kika in !

kramar



ps: om du vill kan du även fråga något om träningen om de är något du funderar på

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

Mynnie

Godmorgon

EMMAS!

sv: ska jobba :( dudå?:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D

förlåt för sent svar! <3

Penny

Sv: Haha , aa :D

Bella davis

Jag ska jobba :)

allt bra med dig ?

xoxo bella

Guevacci - Blog of Awesomeness!

ny omgång av dagens blogg :)

Solin

fina bilder, älskar kantareller :D

Cajsa

god morgon! :) allt väl idag?

Josefine

Nu är dagens blogg utsedd, Kram

julia

sv; Så lite så! Tack så jättemycket, glad jag blir :D Kram på dig!!

anna

sv: nasj de :D jo de är ganska bra här :)



åh svamp är gott :)

Malin

Hej! :)



Helgens blogg är avslutad och vinnarna finns uppe i min blogg så kika in och se vilka som vann, och anmäl dig gärna igen. kram



Johanna

Svar : Sant :D

Julia

Fin blogg , gillar designen :) <33

Pretty Little Liars

sv: det handlar om 4 tjejer som e bästisar och deras bästis blir mördad och dom försöker ta reda på vem som mördat henne ;)

Danti

sv; jag minns iaf att du sa att du typ ville äta din glass ;)

M *

- mums med blåbärspaj!

E m e l i e

Usch kantarell är så äckligt :p

Foton av Emma

Gör du idag?:)

Danti

Nu är veckans blogg vinnare uppe! Om du inte vann, var med nästa gång! :D ♥

c.

hoppas du haft en bra dag!

c.

sv: vad bra! sådäääär :)

Anna med A

jag med :)

MADDES

mums med kantareller!



Vore kul att höra vad du tycker om min nya header :)

Anonym

sv; :).

M *

- hmm ingen aning du! men säg gärna till! kram!

M *

- du sa att vi redan följde varandra?!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: