by amanda

| Vardag

Idag har jag namnsdag!


Gårdagen.. Elin kom också hem till mig. Vi satt på min varanda och pratade, lyssnade på musik och sådär. Sen åkte vi in till donken och åt lite. Drog därefter hem till Frida en snabbis. Gick till Hammarbyhöjden, satt utanför 7eleven och hade inget liv. Sen träffade vi några killar. Minns inte vad de hette, bara en som hette Niklas. Vi drog hem till dom, chillade lite. Vid halv 1 kom jag och Elin hem till mig. Kollade på film. När vi vaknade imorse drog hon. Jag har precis packat klart allt och ätit lunch. Strax efter 2 åker vi hemifrån för att ta min buss som går klockan 3. Jag varnar redan nu för att det kommer bli sämre uppdatering när jag är på landet. Men dagens blogg vinnarna dras ikväll eller imorgon! Puss&Kram

Malin

tack!

haha, okej.. läskigt :O:D

Cajsa

hehe ja verkligen! :P

c.

sv: Tack söta du :)

Cajsa

hehe alltid.. ^^

göres?

Foton av Emma

Tack!:D

Grattis!:D

Jag hade namnsdag igår och i fredes!:)

c.

sv: :)

allt bra idag?

Cajsa

svarar på kommentarer just nu bara...segt. :P

EMMAS!

sv:hihi ja :D fin outfit

Marie Hanna Nyberg

sv: aha okej! :D

Penny

Sv: Japp ^^ :)

sofia

Tack :D <3

anna

sv: haft en bra dag`?

Jessica

Härligt! Jo, men det är bra här med :D

Johanna

Grattis på namnsdagen, om du nu har de idag...

haha (:

Vad göru?

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

lollo

titta gärna in på min blogg http://iiblandundrarman.blogg.se :)

Pretty Little Liars

sv: allt bra med dig? :)

Danti

Nu har jag äntligen skickat bilden! :D

Isabelle

http://isabellealberti.blogg.se/2011/july/vinn-fargade-linser-avslutas-1-augusti.html#comment

Passa på nu och vinn ett par superhäftiga / söta linser finns i alla färger finns också manga linser, barbie linser ( såna som FOKI använder ) Använder du inte linser? Men tävla och vinn ett par åt en kompis som fyller år eller en familjemedlem dom kostar runt 200-400 så vem blir inte glad för en sån present?!

http://isabellealberti.blogg.se/2011/july/vinn-fargade-linser-avslutas-1-augusti.html#comment

Kram sötnos!

MADDES

Igår kväll var jag på fest med musikvideoinspelning och sen blev det utgång. Hur har din helg varit?



grattis på namnsdagen!

Malin

sv: :)

haft en bra dag än så länge då? :)

amanda&elin

Det är bara bra ;)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

- M a r i a

sv; härligt:) jo de är bra!



grattis på namnsdagen :)

julia

sv; Självklart! Fin outfit :)

A

amen grattis på namnsdagen då :D

EMMAS!

allt bra?:D

Cajsa

göres?

Marie Hanna Nyberg

sv: ja det är det verkligen! :)

Hanna Nyberg

ska vi följa varandra via bloglovin? :D kram!

Malin

sv: härligt. japp, haft en härlig dag! :D

Hanna Nyberg

sv: gött! jag har lagt till dig nu! lägger du till mig också eller? :)

♫♪ Sandra T

snyggt!

M *

- bloglovinbyte?!

Amanda

Grattis i efterskott då ;)

maria:D

hejsan! :D

Jag undrar vad tycker du om min berättelse?

http://lustforlifee.blogg.se/2011/august/2-steps-2-hell.html#comment



vore tacksam för svar, kraam <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: