by amanda

| Vardag

Igår var vi framme i Stocholm runt 8. Chillade bara hemma resten av kvällen, kollade på Gossip girl och sådär. När jag vaknade imorse duschade jag och fixade mig. Satt lite framför datorn och vid 3 drog jag ut. Mötte Angelica, Olivia, Frida och Ylva i centrum. Vi gick hem till mig, satt och pratade, lyssnade på musik och sjöng singstar. Resten av dagen/kvällen vet jag inte vad som händer. Men åker ju till landet imorgon igen så måste komma hem i hyfsad tid. Vi hörs senare. Puss&Kram

Bild från förra sommaren

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. oj såg dit tinlägg nu så missade dagens blogg

jr

Jadu vad görs ;)?

FREDRIKA PERSSON

sv; ska till skåne =)

EMMAS!

käkar godis :D dudå?:D

Pretty Little Liars

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

Anonym

onepeace jumpin äkta, till salu.

Kika in för mer information i bloggen.



Kram natalies.se

FREDRIKA PERSSON

sv; träffa släkten =)

sanashaba'

sv; okej! nä inte så mycket, har precis duschat och fixat naglarna haha! :D

EMMAS!

sv; naajs ;D

jr

Okej min lillebror fyller år idag så det bli fira snart.. sj;)?

sofia

haha klarT! :D

sofia

hhaa, lite random menmen! :D

Lisa Radojewska

sv; haha okej! :)

allt bra?<3

sara<3

klicka för att se om du blev dagens blogg!

anna

sv: tack så mycket :)



haft en bra kväll?

SAGA

Sv; Inte så mycket, dudå? :)

Natalie Skogman

Det här är sista chansen att vara med i veckans blogg och ha chansen att få ta del av ALLA mina läsare. För att vara med ska du berätta för dina läsare och tipsa dem att också vara med i ett inlägg och efter det skriver du en kommentar med adressen till inlägget. Alltså detta inlägg: http://nattuchan.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html Du skickar kommentaren till det inlägget också. Efter det så har alla lika stor chans att vinna - vinnaren lottas ut nån gång imorgon! :)

Foton av Emma

Nu är jag tillbaka på bloggen!:)

Trevlig helg!!:)

Penny

Sv: Jag gör inte så mycket , klockan är ju 12 på natten , haha ;D

Anonym

sv; :).

Josefine Andersson

jommenvisst :D

meron

fin blogg :)

Har du ngt tips på hur man får många läsare ?

Frida

Woops! ^^ Aja, hoppas du har en trevlig kväll! :)

Anonym

fira lillebrosan

Dressageponys

jätte fin blogg!

carolina - Stall Assla

Hur lång tid tar det för er att åka till stockholm då? :)

Marie Hanna Nyberg

söt bild :D

Bella davis

okok,

händer idag då :)?

xoxo

anna

sv: har du några planer för idag då?

anna

sv: najs de :D



ne ja ska bara ta de lugnt

Marie Hanna Nyberg

sv: japp! när utser du vinnaren? :D

Malin

söt bild.har ni egen båt? :D

anna

sV: ja :)



hur länge är ni på landet då`?

anna

sv: åh va härligt de låter :D

c.

härlig bild!



sv: yes :)

Malin

okej, gud va läskig :O hur sjönk den då, varför? :O

EMMAS!

hihi jaa :D

FANNY (:

härlig bild:)<3



KRAm

Malin

vill bara önska dig en super kväll<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: