by amanda

| Vardag
Båten ut till landet var super nice. Först var det varmt och skönt, tyvärr blev det kallare sedan. När vi kommit fram till landet tog vi bilen ner till Simpnäs. Åt på en thai resturang, mums. Sen åkte vi hem igen. Sedan dess har jag suttit framför datorn och kollat på tv. Hulken tog precis slut på 6an, den var bra. Jag har faktiskt inte sett den förut. Men nu ska jag gå och lägga mig. Jobbar imorgon, börjar 12 så det är skönt. Hörs innan dess om jag hinner. Puss&Kram


Jag och Filippa älskling igår :)
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nee du.. ska ta och stänga ner bloggen att tag nu..

SAGA

Söta!

Så har du laddat ner de nu? :D

Anonym

Hej, nu så har jag länkat dig på min blogg, http://mariamjasim.blogg.se följ gärna min blogg vardagligen så följer jag din :)

Johanna

Svar : Hihi :D

-Cajsa (Fotoblogg)

HejHej hallå!



Hade varit jätte snällt av dig om du ville rösta på min bild, Ta chansen för nu får du även en länk som tack också på min tävlingsblogg :D



Direktlänk så tar ca 8 sekunder :)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53



bella

fina ni är:) följ gärna min blogg!! kram

Amanda

Gör du då+ :)

Elin

Din blogg var jättefin!

Cajsa

hahaha ok...xD

allt bra med dig idag då?

Emilia

Hoppas du får en bra lördag! :)

sanashaba'

sv; Jag jobbar på Skadevi cupen(:

Gabbe

sv: absolut =D

Följer dig nu ^^

Enya♥

Vinnarna av dagens blogg är utsedda, kika in & kolla om det blev du! :)

♥ majjin.blogg.se

svar: kolla mitt första inlägg :P

Lisa

sv; låter bra :) min dag var väl okejj igår ^^

vad tkr du om kläderna ja nyss beställde?<3

kram

Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe:D anmäl dig gärna igen<3 spamma för att öka dina chanser till att vinna:D

http://liborius.blogg.se/2011/july/tavlingvinnaren-1.html#comment

Amanda Jonsson

Svar: tack så mycket, hon är så söt så hihi :)

FlizanLizan

Sv: allt bra? :)

m'

fina bilder!:)

Jossan

sv. Ja, ohja! Finns inget finare ställe seriöst<3

Har massa fina bilder från solnedgången osv :')

En av bilderna i min nuvarande header är därifrån btw :)

Okej, men Öland är också fint!



sv.Hihi ja det är jag på bilden, om du menar där jag håller i mobilen? ;) Tack! Också köpt på västkusten faktiskt. Haha! Har du varit i Strömstad nångång? :)

rebecka.blogg.se

fina ni är :)



sv; ja :)

Miss O

haha aaa jag på bilden ;D

sofia

jodå, dusj? :D <3

Jessica

Trevligt att åka båt! Jag har inte alls gjort så mycket :)

thegirls

sv: så , vi följer er !

A D E L I N A

fina bilder :D

Anonym

sv; :).

josefine

Okej. Svarar på kommentarer :D

Haft en bra dag ?

sv:bra,med mig är det toppen:)

fina bilder på er :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :D

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

claramaja

Jag med!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: