by amanda

| Vardag


Godmorgon! Blev självklart väckt denna morgon också men valde att ligga kvar istället för att gå upp och äta frukost med de andra. Så nu sitter jag med en kopp te och kollar runt på bloggar. Vädret är molnigt och det blåser en massvis så vi ska åka iväg någonstans och kolla lite. Vet inte om det är något värt att fota, men kameran är med i allafall så jag hoppas på lite bilder. Vi hörs senare. Puss&Kram

anna

sv: ja de var de:D



hur är de idag då?

Danti

sv; bara bra :)

Cajsa

haha ja där ser man! ^^

anna

sv: usch stackare de är inget roligt =/



jo de är bra här med :)



ska ni va borta länge till?

Enya♥

Sv; ja den är ball :D

Cajsa

kram sötnos! höres senare!

Enya♥

Sv; haha man går nära den? ^^

anna

sdV: åh de låter najs de :)



ja tycker att de är mysigt å va typ ute på landet där de inte är allt för mycket folk på sommaren

Danti

sv; mm :)

A D E L I N A

sv: hihi japp :D

Anonym

- söta :)!

Jessica

Visst är hon söt:D

SelenaGomezSwe

sv: okej, jag svarar på¨kommentarer :P

EMMAS!

sv: okej :)

fin bild :d

Nora

sv; jajamen, allt bra här. Själv :) ?

kaffehörnan

De är ju skönt och ligga kvar när man vaknat och dra sig lite

toves träningsblogg

jag har haft en super bra eftermiddag. På min lunchrast så lunchade jag med tjejkompisarna och sen fikade vi efter.. och nu har jag påbörjat andra delen av eftermiddagens kunder som kommer för att bleka sina tänder. Vad har du själv haft för dig?

FREDRIKA PERSSON

fin bild! :)

linnea

- gör du i inlägg? ^^

rebecka

hej! :)



var med och tävla i dagens blogg! :)

Cajsa

hemma igen!

josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

A D E L I N A

sv: idag har jag inte gjort så mkt :) dudå?

Enya♥

Sv; jag vet inte, en viss inställning kanske :)

Danti

sv; aa kommer nog hem nästa vecka :D

anna

sv: okej vart ligger de då :)?

evelina

allt bra med dig? :)

E m e l i e

Fin design!!!

SAGA

Hoppas du får en fin torsdags kväll :)

Penny

Sv : Okej , jag ska på Dannys konsert ^^ :D <3

c.

sv: taaack så mkt! :D

allt är fint!

sofia

jodåå! :D <3

Malin

Hejsan! :)



Jag är med i en foto tävling och skulle behöva lite röster. Så du kanske skulle kunna rösta på min bild? I detta inlägg http://blackeys.blogg.se/2011/july/utkast-juli-12-2011.html#comment är bild 7 min, säg till om du röstar. Så blir du länkad som tack. kram

linnea

- jag gör ett länkinlägg som kommer upp typ elva imorgon :)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå allt e najs :D

Sofi - Foto&Vardag

I JUST WANT TO SAY.. AWSUME PHPTOS! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: