by amanda

| Vardag

Jag vann dagens blogg här!


I Borgholm idag fikade vi, kollade i affärer och sådär. Vi gjorde ingenting speciellt egentligen. Sen tog vi det bara lugnt, jag kollade på Gossip girl o.s.v Vi åt grillat till middag, spelade kort väldigt länge och nu kollar jag på Gossip girl igen. Det är så jäkla bra ! Har redan sett avsnitten en gång men kan inte hålla mig från att se de igen :D Nej, nu har jag inte så mycket mer att skriva. Jag slänger kanske in något inlägg senare eller så hörs vi imorgon. Puss&Kram

Anna med A

vad gör du? :)

A D E L I N A

fin bild :D

Jessica

absolut inte!

Men vad gör du då? :D

sofia

hihi :D <3

Cajsa

nytt inlägg nu så att man slipper krongel.. ^^ god natt!

Johanna

Svar : Hehe yes :D

Anonym

Sååå lite så Amanda :D

hanna

Dagens blogg är utsedd, vart det du?

Jessica

absolut!

OKeej, jag gör inte alls så mycket :D

EMMAS!

hihi okej :)

Cajsa

god natt söt! :)

A D E L I N A

sv: så lite så =)

sofia

shoppat, varit me bästa vännen å kommit hem från Luleå! :D dusj? :D

sofia

okejj, härligt! :D <3

Johanna

Svar : Ja ska bli sjukt kul alltså :D

sanashaba'

sv; jag bor i Skövde! själv?(:

A D E L I N A

SV: 1712 :D

linnea

lust att göra länkbyte? :)

Jessica

Haha, men just då så kanske jag inte gör nåt;)

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Kul att du anmälde dig till dagens blogg :D Utser vinnaren imorgon bitti, blev det inte du så får du gärna anmäla dig igen :) kram

Bella davis

Heej sötnos vad gör du då? :)



xoxo bella

EMMAS!

sv: inte så mkt :D dudå?:)

Cajsa

god morgon söt!

Lisa Radojewska

sv; nej tyvär nte :/

sovit gott?<3

c.

sv: haha jaha ;)

allt bra idag?

Penny

Sv : Vsg ;) Ska du göra nånting roligt i veckan då ? :p

Enya♥

Rösta idag igen för större chans!



Direkt länk:http://blueginger.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-2.html#comment

Danti

sv; okej :) allt bra? :)

MADDES

vad roligt att du vann :D

Josefine Andersson

åh tack så mycket hehe :)

detsamma!

Cajsa

haha thanks..xD

nej nu ska jag åka in till ålsta! vi höres i kväll!

Cajsa

vad skulle du tycka om en chokladtårta med choklad RAKT IGENOM, inget annat? höll på att spy när jag såg den på tv nu! xD Det blev liksom...för mycket.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: