by amanda

| Vardag


Igår kära vänner så drog jag hem till Hanna där hon och Annie var. Vi tog det bara lugnt och snackade en massor. Efter några timmar gick jag och Annie hem till mig. Lyssnade på musik, satt framför datorn och sjöng singstar. Sen tog vi bussen till flaten badet. Där var Micke, Max och Philip. De badade så vi gjorde de sällskap och sådär. Rikard kom förbi också. När jag kom hem åt jag middag och sen la jag mig vid 00 kanske?

Imorse blev jag väckt runt 9. Klockan 10 typ åkte vi hemifrån. Om jag inte redan sagt det så skulle vi till Öland idag! Vi stannade i Norrköping och åt lunch, och sen stannade vi i Kalmar och handlade mat. Vi kom fram hit för inte alls så länge sedan. Vi bor super duper fint! Vårat hus är rosa, vi har utsikt över vattnet?! Och på andra sidan vägen har vi mataffär och allt möjligt. Mmmmh, jag ska filma hur vi bor sedan som jag gjorde förra året när vi var på Västkusten. Bloggar mer senare, puss&kram

Nathalie Nyrén

Jadå :D



Flaten badet? Bor du nära där eller? :)

sofia

Tack :D <3

Hur länge ska ni vara på öland? :D

amandasirenlid♥

Hej sötnos! :)

Jätte fin blogg & så!

Vad händer imorgon?

Kram ♥

Anonym

Tack ;)

Nathalie Nyrén

Okej typ 5 minuter! :)

sofia

okejj! :D <3

amandasirenlid♥

Blir nog att träffa kompisar :)

Kram

Nathalie Nyrén

Jag bor i älta där det är typ, sj? :)

Victoria

Haha ja vi blir lite flum när camen åker fram!

förresten din header är asfin!

och vars har du köpt tightsen du har på din profilbild? :)

Malva

- har lagt till dig nu!! :)

Anna med A

tack :)

LINDAVIOLA!

sv; Det är avslöjat nu ;).

Johanna

Svar : Jo, men nu är jag tillbaka igen, kunde inte låta bli att blogga :D

Enya♥

Sv; Okej :D

sanashaba'

sv; jorå, det är bara bra med mej oxå!(:

Ha en fin kväll! :D

sofia

hah ne :p <3

amandasirenlid♥

Måste bara säga att du är hyper söt!

Mimoza

jag ska sova över med en kompis ;)

Har du planer för imon? :D

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

är allt bra med dig då? :)

Anonym

Tack;)

sanashaba'

sv; vad gör du då?(:

sofia

aadå! :D

Anonym

Hhaha;) ibland måste man bjuda på säg sjäv ;)<3 tack!

Tova

tack din mee ;) <33

Anonym

Hihi ja ;D

Tova

hihi :P <33

Johanna

Svar : Vad kul, tack :D

sofia

Göra imorron? :D <3

EKO Lisa

Singstar är så himla roligt:)

Maja

Öland, så härligt!

Sandra

Hej!

Vill du vinna ett inlägg i min blogg och få nya läsare?

Kika in då :D

PUSSS !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: