by amanda

| Resor
Äntligen hemma i Stockholm säger jag bara! Imorse fick vi packa, städa och allt efter oss innan vi drog iväg. Åkte in till Visby. Gick runt i stan lite, köpte ett par flipp flopp till mig ;) Sen gick vi och hyrde tandem cyklar. Cyklade runt i staden lite, kollade och fotade. Sen åt vi på donken och därefter var det dags att dra till färjan. Vi åkte i en av de mindre båtarna, och det var 3 meter höga vågor. Jag har så himla lätt för att bli sjö sjuk, men denna gång gick det bra. Satt och koncentrerade mig i filmen verkligen! Väl framme i Nynäshamn åkte vi till några kompisar och fikade. Nu har vi precis ätit middag och jag funderar på att dra ut och träffa Annie en stund. Hon ringer nog mig snart. Här kommer lite blandade bilder, fler kommer. puss&kram





ronja

sv: aa :D

mysiga bilder!

anna

sv: ja de var de vekrligen :D

'

vilka härliga bilder :)

sanashaba'

sv; jo min dag har oxå vart helt okej. En lugn och skön hemmadag haha! :D



-åh vad kul med minigolf! :D

Kicki

fina flippflopp

Fatma - Fatmas.blogg.se

Lagt till dig nu :)

ronja

sv: tack :D

sofia

hah nee :p <3

Nathalie Nyrén

Varsågod! Vinnaren väljer jag imorgon :D

vicky ♥

SV; Den har varit okej ;)

belloon,

härligt! :)

sofia

jodå! :D

diablog

Hej!



Jag har nu utsett dagens blogg! Gå till http://diablog.blogg.se/2011/july/vinnare-dag-2.html för att se om det är du som är dagens blogg.



KOM IHÅG!: Om det inte blev du som var dagens blogg så kan du alltid kika in nästa dag för att tävla igen, för vem vill inte ha fler besökare på bara en dag ? :)



Go Kväll!

Nathalie Nyrén

Jaa :)

Nathalie Nyrén

Jag med, så himla god!

sofia

aa :D

sofia

hihi :D <3

sofia

haha aa :D

A D E L I N A

sv: tack vännen! :)

elinn

ja det är svårt att inte tänka så även om man inte borde :/

vad tycker du om min sminkning jag gjort ? :)

http://elinnjl.com/2011/july/svart-sotning.html#comment

Jessica

Jodå, slappardagar behövs alltid :)

görs?:D

Jessica

Samma här :O så kände att jag behövde en nu :)

bella

Följa varandra via bloglovin? :) Jag lägger till dig så fort du har lagt till mig! :)

Fishis

Sv: Tack! :)

Kram BLOGGFISKEN För dig med passion för fisk :)

✿Danti✿

sv; vad kul :D Såg du mig sittande på en solstål med en randig tröja? :D

Nathalie Nyrén

Ja! :D

elinn

tack :D

Jessica

Jaa eller hur ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: