by amanda

| Vardag

Sista dagen här.. det känns ju lite sådär men samtidigt skönt. Idag promenerad vi först längst stranden, satt och chillade lite och spelade därefter minigolf. Sen gick vi hem igen, bytte kläder och åkte in mot Visby. Åt lunch på en resturang, köpte glass nere i hamnen och gick sen till en after beach club. Lyssnade på musik, något band spelade, drack och hade trevligt. Kom hem för en liten stund sedan. Ikväll ska vi bara ta det lugnt, äta något gott hemma och ja. Får se om jag slänger in något mer inlägg senare. Kisses

belloon,

hur är din dag än så länge? :)

Enya♥

Sv; Härligt :D ja med!

Enya♥

Sv; jao :) Va gärna med i min dagens blogg!

Enya♥

Sv; Finns ett inlägg om de ! (y'

claramaja

Som du då.

belloon,

lite sådär hehe :)

Enya♥

Sv; roligt att du är med! :D Lycka till!

Enya♥

Sv; inte mke, själv?



Fin bild :)

cecilia

Nu är Dagens blogg vinnare uppe!

Kika in och kolla om just du vann!

Kommer snart en till tävling.

Annars ha det bäst och tack föra att ni var med och tävlade! :D <3



http://hoeglunds.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-vinnare.html#comment

Anonym

Hej!

Vill du bli utsedd till dagens blogg och få hundratals extra läsare? Besök i så fall http://blogoftoday.blogg.se/



Ha en trevlig dag!

Linn

sv; Jaha :/ Ne ska till Umeå :)

DemzziZ

sv: jag har lagt till dig nu! :D

Nathalie Nyrén

Hihi, så lite så :D

dreamsandthoughts ☆

jaa =D

Enya♥

Sv; okej :D

Cajsa

det blir nog dubbelbloggning som det ser ut just nu. ^^

anna

sv: tack så mycket :)



händer ikvälld å?

sofia

hah kanske ngn gång :D <3

Johanna

Svar : Hehe tack :D

Anonym

sv; eller hur ;).

Anonym

sv; Tack :).

Cajsa

jag kommenterar från båda. ;-)

sandra

sv: okej vad skönt :)

belloon,

Tack! :) hihihi

Cajsa

hehe ok..xD jag kommer nog att flytta dit i slutet på veckan.

sandra

sv: :) bär det hem mot stockholm i morgon?

sandra

sv: okej skönt :) själv åker man till landet i morgon :)

Johanna

Svar : Jo det är sjukt kul faktiskt :D

Sandra

Allt bra med dig ??

Kram

Cajsa

förstår dig...heh.. :P men jag kommer nog att jobba upp en blogg på blogg.se tror jag nog. :P

ronja

fina du!:)

sandra

sv: norrtälje :)

Cajsa

det blir så! får jag inte till det dock blir jag skvar på spotlife men ska försöka så gott jag kan. :)

✿Danti✿

Var du i Tofta stranden igår och åt glass? Isf såg jag dig :D



Ps: har bytt till blogg.se :)

LindhaFransson - makeup!

gillar dina öronhänge på bilden :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: