you are everything to me

| Djupt

The reason I breathe is you.

nadjamelzen

klart jag accepterar sötnöt!:D

Tova

taack, du med! Aa, har gjort designen själv :)

Din då?

Sara - Only me

sv aww tack så jätte mkt sötnos<33

josefine

sv; okej :)

Angelina

sv: rubriken menar att du har kille eller är det något annat? :)

FowZie ♥

tycker du?! :) haha tack =)

alexandra

kan du röta på mej här:

http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

jag kan vinna ett stativ och skulle bli väldigt glad är nr. 4 :)



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

J I L L I Z

sv: skojigt, nja vet ej? ;) hehe <3

johanna

Hihi, jag kom inte ihåg vad jag skrev ^^

yeah

jappjapp, jag har haft ett bra år om man ser över det dåliga lixom :/ ;D

LINDAVIOLA!

sv; :D.

Alexandra

jag tog bilden från ön där filmen är inspelad, ön på bilden ser man ibland i filmen, men de är aldrig på den ön :)

supersöt bild på dig :)

lindshe-svart bälte i shopping!-

Nu finns en försenad dagens blogg vinnare uppe (3o dec) eftersom att jag varit magsjuk och inte kunnat vara vid bloggen!

vem vet, kanske hade du turen med dig denna gång? =)

Take care, ha en bra dag :D



美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Okej vad roligt ^^

Jag ska sova över hos en kompis och sen gå på stan ^^

Netty♥

sv' okej så roligt :)

så fina bilder :)<3

Cajsa

god morgon!

allt bra?

janelle

fin blogg.

Erika

Vad hittar du på idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: