what's wrong?

| Djupt


Lost inside, broken inside
She's losing her faith
Her feelings she hides
Her dreams she can't find
Find the reason why
No place to go
I dry her eyes
Be strong, open your eyes

wilmaaa

har just fixat mig klart!:D<3

soojoo!

vad har du för planer för dagen :)?

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

sandra

sv: okej trevligt :)

tovesegnablogg.blogg.se

okej vad bra. samma här:)

tack:) okej, visst är twilight bra?:D

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

matilda

hahaha jag kom på det sen att klockan var rätt mkt xD

FannyFredrica

Svar: Ja dom är verkligen det! :D

sofia

hihi, va har du gjort under dom första dagarna av 2011? :D

fanny

OKej vad kul:)

nikita

fin blogg. :)

nadjamelzen

härligt att höra!:D jodå det är awesome.

elinochamanda

sv: Tack så mycket du ! :D

ronja

jättefin bild :)

GUEVACCI

ja det har ja^^ Allt bra denna onsdag?:)

Alexandra

fint skrivet :)

Linn-Lay

va fina ögon du har :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: