Nyårsafton i text och bilder

| Övrigt

Jag hade en riktigt bra nyårsafton ! Först kom Linda, Mattias och deras 2 barn Linnea och Ida. Mysigt. Men höjdpunkten för mig var helt klart när kusinen Cecilia kom med hennes föräldrar Cleas och Jeanette. Vi drack välkomnstdrink och sedan hjälpte Cecilia mig att locka håret. Vi åt en otroligt god middag och sjöng lite singstar. Sedan kom Hanna och då drog vi ut. Mötte Svante, Philip och Jacob. Även Petter kom och efter en stund Tage och Wille. Vi åkte hem till Svante. Vi satt och pratade, lyssnade på musik och umgicks liksom. Vi gjorde ingenting speciellt men det var kul att vara med dom ändå. Jag och Cecilia kom hem till 12 slaget och då gick vi ut sköt raketer, tog bilder och njöt av det nya året. Självklart tog även jag och Cecilia nyårspussen! När det äntligen var ett nytt år, gick vi ut igen. Träffade killarna igen, alla förutom Petter. Smällde smällare och ah .. Vi drog hem runt halv 2. Kylan vettu?! Kollade på tv, åt godis och sen somnade vi någon gång runt halv 4.

Imorse blev vi väckta 1, gick upp och åt frukost och sedan satte vi oss framför datorn. Och det är det som vi gjort idag. Jag är så himla trött och seg idag. Det känns som en söndag och att det är skola imorgon? -.- Skönt att det inte är det då ! Men vi hörs senare, kisses <3

Resten av bilderna från hemma hos Svante får ni se när jag fått dom av Hanna.
















Mina raket bilder sög -.-







美杏花ちゃん - BiancaChan

Fin blogg ^^

Allt bra idag? ^^

Cajsa

snygga bilder! :D



sv. Övning ger färdighet.. ;-)

liza

sv; hehe =)!

josefine

sv; min var perfekt :)

MADDES

tack så mycket. mysigt det såg ut!!

E M A . W O R L D - foto&design

SV: Visst är dom :D

jessica

Vad är ditt nyårslöften?;D

liza

sv; tacktack! =)

E M A . W O R L D - foto&design

canon eos 450d :D

Cajsa

Lärde mig idag hur man gör trasparent bakgrund bland annat! :D

美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Härligt! ^^

Bara bra med mig ^^

Vad ahr du gjort idag då? ^^

sofia

okejj :D va me mina två kompisar :D

wilmaaa

tack:)<3

MADDES

tack så mycket. vad ska du göra ikväll?

LINDAVIOLA!

Åh, vilka härliga bilder!



sv; Nej, ljudet är tyvärr ganska dåligt i datorn :/. Men tack :).

FlizanLizan

sv: tackar :D

wilmaaa

händer ikv?:)

tovesegnablogg.blogg.se

haha okej, sen frukost! :) inte så mycket.

fina bilder!

wilmaaa

oki nice:d

skulle träffa adam, men det gick inte, så ingenting längre typ(a)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: