There's only you

| Djupt

You're every breath that I take
You're every step I make
I can't resist you
My endless love

Cajsa

God morgon! allt bra?

LINDAVIOLA!

sv; Ja, visst är hon, hon kom tvåa :).

Carrow ♥

Sv; Yes :P

fannny

Självklart;D

E M I R A

sv: hihihihi. Ha en bra dag! :)

Lisa

fin bild:)

sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; kul att du är med och tävlar! :) jag hör av mig när jag dragit en vinnare :)

Erika

sv. Verkligen :)

& förresten, "Låt den rätte komma in" var hur kass som helst. Så du hade rätt :P

L I K E S O F I E [foto]

- haha jag tycker bara håret :)

Johanna

Hihi sötnos:*

sofia

de var så lite :D

Anonym

tack så mcyket nu fick en länk på min blogg.

Du gorde att jag van tussen tack;)<3

Hur känns och börja skolan?

Anna med A

ska till stan :) nu är jag i skolan.

FlizanLizan

sv: okidoki samma här :P

Cajsa

lite småstressad, annars ok. göres?

sandra

sv: okej, då ska jag nog ta och göra det:D

Dilan D

gillar inlägget starkt! :)



haft en bra jullov? <3

nadjamelzen

visst det :D har du för dej idag?

wilmaaa

härligt!:)

vad gör du?<3

FannyFredrica

Svar: Vad skrev jag? XD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

Sofiiiiiie - Bloggare i värmland

okej, jag halv sover :)

angelica

sv: det var så lite så!



och tack så jättemycket :-)

O L I V I A

sv ; Jarå :D Vad gör du ? =)

Bee

sv; ahhh jag vet :D typ dör lite varje gång jag ser hans bilder (a)

tovesegnablogg.blogg.se

:D

gjort idag då?

Sara - Only me

sv idag har ja oxå varit på stan :)<3

med min kompis xd<3

Honi

Vilken fin bild :) Kärlek gör livet så mycket bättre när man kan dela allt med någon eller några.

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: