Svar på frågorna, del 3

| frågestund
FannyFredrica: Om du blev gravid nu men du upptäckte det inte fören du var i vecka 15, skulle du behålla eller göra abort? :)
Svar: Eftersom bebisen blivit så pass stor och utvecklad så tror jag att jag kanske hade fött det och gett bort det. Men om det hade varit tidigare så hade jag gjort abort. Man tänker förmodligen annorlunda när det verkligen händer, men så tänker jag just nu.

zaida: vad är meningen med livet, enligt dig? :)
Svar: Detta var också en svår fråga. Men enligt mig ska man begå misstag, om och om igen för att kunna lära sig av dom. Göra rätt och fel val. Bli förälskad, att bli älskad och älska. Ha svåra och bra tider för att lära sig att uppskatta det man har. Det finns så mycket, det är svårt att skriva ner. Men här var en del om livets mening, enligt mig. 


D A N I E L A ♥: - vad är det bästa med att blogga?
Svar: Att jag får skriva precis vad jag vill och när jag vill. Ingen lärare som påpekar och vill att jag ska skriva om eller på ett annat sätt. Att jag kan skriva ut mina känslor, mina minnen, mina åsikter. Att jag får dela med mig. Att få kritik och komplimanger. Det är det bästa av vad jag kommer på just nu.

linda: Vad är det elakaste du sagt/gjort till/mot någon?
Hur bra självförtroende har du på en skala 1-10? :)
Vem är din aldra BÄSTAvän om du bara får välja en?
Svar: Oj, det vet jag inte ..
8 kanske, min självkänsla är mycket bättre !
Jag kan inte välja en. Mina bästavänner står i del 2.

(ledsen att jag klippte ut dig matilda, men du förstår nog varför)

sofia: Läser du min blogg dagligen lr läser du den då du ska svara på kommentarer? :p
Svar: Jag läser tyvärr inte din blogg dagligen eftersom jag inte har tid. Men jag kollar bilder och läser om jag ser att du skrivit något intressant :)

Moa: Varför bloggar du? Favorit film? :D <3
Svar: För att jag älskar att skriva av mig. Och tycker dessutom om att skriva.
Favoritfilmerna står i del 2, kolla gärna där!

nadjamelzen: hur kommer det sej att du börja blogga?:)
Svar: Min syster gjorde det, så då ville jag också.
wilmaaa

gjort idag?:)

C E C I L I A ♥

Sv; Nej, det är sant. Det sitter åt rätt hårt! Okej, min är rätt lagom :) ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja visst är det :D!<3

fanny

Haha eller hur;)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

angelica

sv: härligt :-D

okej :-) jag kikar runt lite bara!

sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Nu ligger vinnaren av GÅRDAGENS blogg uppe, kika in och se efter om det var du som vann :) Om inte, passa gärna på att anmäla dig till Dagens tävling! :)

nadjamelzen

härligt hittade något skoj?:)

sandra

sv: japp!



bra svar!

Angelica

Jag slutade inte skolan, jag började aldrig. =) Men jag ville hellre jobba och tjäna massor med pengar =)

Moa engström

sv ; jaha nu ser jag. den är riktigt fin iallafall, vad har du gjort under lovet då ? :) <3



ställ en fråga i frågestunden på bloggen :)

jossie

Hej!



Jag har precis startat en frågestund på bloggen. Fråga gärna någonting om du känner för det! :)



/Jossies.se

Sara - Only me

sv aah haha :p<3

va händer imornn då ?<3

angelica

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

Anna med A

Jobbig dag bara :) Hände mycket skit

tovesegnablogg.blogg.se

:)

okej, TACK SÅ MYCKET!<3

Cajsa

jo jag kände att jag måste börja göra det... :/ känns asjobbit att säga nej men måste!

Johanna

Tack sötis:)

Lisa

så lite Å:D

Jessica

fin blogg !

haft ett bra lov ? :)

Bee

sV; haha samma här xD

ELLA GRÖN

tack! nej, jag använder inte smink:)

hanna ♥

jag vet inte riktigt vad den heter haha, men de är en christina aguilera iallafall :)



hoppas att du får en fin dag idag :) <3

Becca

sv: mysa med älsklingen och jobb :b hihi!!

Hur står det till med dej idag?? :D

sarastille - jag säljer billiga designer!

Vinnaren av Dagens blogg (igår) ligger uppe nu, kika in och se efter om det var du som vann :) Passa även på att anmäla dig till Dagens blogg :) Ha en bra dag!

Amanda Rieem - Toppbloggare Scenbloggen

älskar hopebilden! :D

L I K E S O F I E [foto]

- yep hihi :D

Netty♥

sv' absolut :)<3

josefine

javisst! det är nice :D

Joel Lindblad

haha bilderna på lägenheten e direkt kopierade från blocket.se (A)

LINDAVIOLA!

sv; Yes :).

Anonym

tackar ;D

Maja

hej, allt bra? :D

Emelie

Hejsan!

Besök gärna min blogg och delta i "veckans blogg"!

Hoppas även att du haft/får en bra dag! Direktlänk: http://taas.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment



Kram Emelie

PAUSE

gillar din blogg :D

E M I R A

sv: haha ingen fara :)

Alexandra

intressanta frågor och svar :)

Anonym

haha ja ;)

Sevil

riktigt bra blogg :D

idaahlsen - fotoblogg

hej, allt bra ? :)

kram ida

Linn :)

hihi :)

har inte haft internet hos mamma, därför jag inte har svarat :)

sofia

tack för ditt svar :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: