Svar på frågorna, del 1

| frågestund
ronja: vrf började du blogga?
vilka bloggar läser du i princip varje dag?
favoritmat? favoritgodis?
hardu pojkvän? oskuld? ;)
Svar: Jag började blogga för att min syster gjorde det, och för att jag ville skriva av mig.
Jag läser Paow, Ellen, Filippa, Ida, Cecilia och Annie, Elin och Hanna när de väl bloggar.
Favoritmat - Spagetti carbonara och tacos. Favoritgodis är helt klart choklad.
Ingen pojkvän, och den klassiska frågan man alltid får - ja jag är oskuld.

Angelica: Vilken är din favorit färg?
Om du var en serie figur vilken skulle du vara?
Vilket stjärntecken är du, och vad står det i ditt horoskop idag?
Vad är ditt favorit djur?
Favorit dryck?
Favorit klädesplagg?
Favoritskor? (Publisera gärna en bild)
Svar:
Min favorit färg är svart, vit och rosa.
Oj, det vet jag inte :O
Jag är fisk och mitt horoskop för hela 2011 hittar du under mina favoritskor.
Jag tror nog katt är favorit djuret.
Hmm.. chailatte.
Favoritklädes plagg var svårt eftersom jag inte har något speciellt. Jag gillar många.
Jag har 2 par favoriter, check !


(klickbar bild)

Johanna: vad är din favorit maträtt ?? :D:D:Dx)
Svar: Spagetti carbonara och tacos.

Sara - Only me: favorit parfym? (:
Svar: DKNY - apple och Escada - Absolutely me

sarah: bästa som hände under 2010? :)
Hur många besökare har du per dag?
Svar: Oj, mycket hände. Något speciellt sådär kommer jag inte på.
Men Teneriffa resan glömmer jag inte. 
Olika från dag till dag men 100 - 150 unika.

MEREI: - vad fick dig att börja blogga ?
Svar: Min syster gjorde det, och jag har alltid tyckt om att skriva.


Sara - Only me: har du nån favorit frukt? <3
Svar: Ja, jag gillar äpple väldigt mycket.
Sen är de tropiska också en höjdpunkt, och då typ annans och mango.
Sevil

Hoppas du får en fin lördag! (:

juliciouz

anmäl dig gärna till Dagens Blogg. drar FEM vinnare kl 13.00 idag, för större chans att vinna, kommentera mer än en gång. lycka till! :D kram http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/nu-fem-vinnare.html

Sara - Only me

sv typ inget (:<3

safa

fin header ! hoppas du får en fin dag :)

Netty♥

sv' de är du inte ensam om att göra :D

Sara - Only me

sv hr ingen aning om va ja vill göra :(<3

Sara - Only me

sv ja är nt den personen som gillar o vara med folk.. är typ hellre ensam , konstigt nog men japp..

Netty♥

sv' ja tyvärr :(<3

Sara - Only me

sv kul att du e med o tävlar <3

Netty♥

sv' sant :)<3

Erika

sv. haha ja man tycker olika ;)

LINDAVIOLA!

Bra svar!

Erika

sv: Åh okej :P Många har sagt att den är bra, aja.. får väll ge den en chans åtminstonde. Gillar egentligen inte riktigt svenska filmer, men men :) Får se om jag håller med dig sen!

matilda

awh tack :D

men det är en låt text jag översatte :)

Netty♥

sv' gud vad jag är uttråkad nu :o<3

Sara - Only me

sv jo det är kul när man väl är med dem :)

men vet nt..

Netty♥

sv' nej inte idag :(

Anna med A

allt bra med dig? :)

juliciouz

vinnarna av dagens blogg är nu uppe, det kanske var just du som vann ;) http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html

Anna med A

Bra med mig också :)



Okej, nästan samma dag ;)

liisa

sv; jaha oj, det såg inte jag. ;)

Netty♥

sv' för dom skulle ha kalas för hans bror. <3

Wilma

sv: Ja. :D

Sara - Only me

sv aah , ska försöka kontakta någon snart :)<3

Netty♥

sv' yes :(<3

Johanna

Jo, jag har en. Men jag tänkte ju inte på attta med den när jag skulle ut i 30 min..:(

sofia

varse :D

ronja

snygga skor :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: