oldiiie's

| Vardag

Här bjuds det på gamla bilder. Vissa är hemska så var beredda på en chock !








Elins blogg - Vackra ord av kärlek.

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :)



Kram!

nadjamelzen

allt bra?:)

Bee

sv; härliga bilder <3

Isabelle

Söt blogg:)

yeah

jag fyller år idag, sen har jag cup idag å imorn, finaler sen åxå, sen vet jag inte :D

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, njaa ingenting typ. Hade du en rolig nyårsafton då? :)

FannyFredrica

Svar: Det blev ju jätte bra, sitter och ser första filmen du tipsade om nu ;)

LINDAVIOLA!

Mysiga bilder!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag sov super bra :)

du då?<3

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra?

M

gud vad jag älskar bilden med cyckel ;D

Angelica

Jo den dog, och jag är utom mig. Stackars kameran... Men jag fick igång den igen halvt, så ibland kan man ta kort med den ändå.

Yasmine

Det var mer meningen att du skulle få reda på att det fanns ett nytt film tips uppe :)

Erika

Vad gör du idag då? :p

angelica

sv kanske om mode med någon outfit :)

matilda

Hahah ne :D

Alexandra

så härliga bilder :D

M

heheh aa ;) men vad gör du då

Kaffehörnan

Har kollat igenom, du tar mkt fina biler



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: